Przejdź do głównej zawartości

Evonails 218 - Spicy Russet

Hej kochani.

Przychodzę dziś do Was z recenzję kolejnego duochromu marki Evonails, tym razem o numerku 218 i nazwie Spicy Russet.

Cena: 19,99 zł (obecnie w promocji za 14,99 zł)
Pojemność: 15 ml
Do kupienia: evonails.pl

Zainteresowanych zapraszam do recenzji dwóch innych multichromów tej marki: Freaky Olive oraz Crazy Aurora.


Spicy Russet nie jest może aż tak efektowny jak Crazy Aurora, który z tej trójki jest moim zdecydowanym fawortem, ale to nadal bardzo ładny odcień.
Królują tu dwa kolory: wiśnia i pomarańcz. Bardzo ciekawe połączenie. Fajnie to wygląda na paznokciach zarówno solo jak i jako baza pod zdobienie.

Formuła Spicy Russet jest identyczna jak w przypadku pozostałych dwóch.
Maluje się nim super, chce nieźle, ale solo ma zbyt słabe krycie. Zdecydowanie polecam czarną bazę. Wówczas wystarczy jedna wartwa i jest idealnie, więc po co się męczyć ;)


Zerknijcie na swatche (w cieniu, w sztucznym świetle i w pełnym słońcu)







A tutaj macie porównanie całej trójki.
Pamiętajcie tylko, że te lakiery mają różne oblicza w zależności od światła i kąta patrzenia, dlatego żeby mieć pełne porównanie polecam zerknąć do poprzednich postów (linki na początku tego wpisu).

I co sądzicie? Który Wam podoba się najbardziej?
Miałyście już do czynienia z tą marką??

Evonails-porownanie


Komentarze

  1. Ładny, aczkolwiek nie mój kolor :) Z całej trójki zdecydowanie wybrałabym niebiesko-fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten kolorek się podoba, ale faworyta mamy tego samego :D

      Usuń
  2. Boski kolor - szkoda tylko, że te smugi tak widać :-( Ale poza tym to piękny duo-rudziak :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja zupełnie nie zwróciłam na nie uwagi?? Może to kwestia zdjęć, bo na żywo totalnie mi nie przeszkadzały, a wręcz ich nie zauważałam..

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

B. Loves Plates - NEON POWER

Hej kochani.. Dziś mam dla Was coś super.. Pokażę Wam dziś całą kolekcję lakierów stemplowych NEON POWER od B. Loves Plates i Colour Alike . Jesteście jej ciekawi co?? ;) [ENG] Helo everyone. Today I have something special prepared for you. It's a review of the entire NEON POWER collection of stamping polishes from B. Loves Plates and Colour Alike.  Na kolekcję składa się 5 neonowych kolorów : / There are 5 neon shades in this collection: - BLP36 B. a Green Light - BLP37 B. a Yelow Glow - BLP38 B. an Electric Orange - BLP39 B. a Fuchsia Flash - BLP40 B. a Cobalt Kick Lakiery mają fajną, niezbyt gęstą konsystencję i kremowe wykończenie . Dobrze mi się z nimi pracowało. Do tego mają bardzo dobrą pigmentację, a to przy lakierach stemplowych jedna z najważniejszych rzeczy.. Ja jestem z tej kolekcji bardzo zadowolona. Mam nadzieję, ze Wam również się spodoba :) Przetestowałam je dla Was zarówno na bieli jak i na czerni, a także w mani testowym, gdzi