niedziela, 24 sierpnia 2014

Golden Rose Matte #31

Pora na trzeci z matów Golden Rose, które otrzymałam podczas  Spotkania Blogerów w Warszawie.
Róż pokazywałam TUTAJ, a fiolet TUTAJ, dziś będzie o miętusie :)

Podobnie jak poprzednie dwa kolorki z tej serii, ten również ma stosunkowo luźną konsystencję i wymaga dwóch warstw do uzyskania satysfakcjonującego krycia.
Aplikacja nie sprawiła mi problemów, a czas schnięcia w jego przypadku również pozytywnie zaskakuje.

O tym, że kolor jest śliczny, chyba nikogo przekonywać nie muszę, prawda?? ;)
Zobaczcie z resztą sami..
A już jutro zapraszam na proste stempelkowe zdobienie na jego bazie :)







ten produkt otrzymałam do zrecenzowania od marki Golden Rose





26 komentarzy:

  1. Przyjemny, wygląda na bezproblemowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. nieziemski jest ten kolorek <3 muszę go gdzieś dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, fajnie wygląda, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak lakiery matowe do mnie nie przemawiają tak ten mi się strasznie spodobał! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie masz piękne ale mnie coś mat nie kręci wcale a wcale ...
    Chyba się nie przekonam do matu nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, ostatnio polubiłam takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny...aż żal, że u mnie Golden Rose jest tak trudno dostępny. Brałabym go bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, nie musisz pisać, że jest piękny :) Nie mogę się doczekać zdobienia na nim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękny! Jako ogromna fanka takich kolorów przyznam, że się zakochałam! Do tego mat.... uwielbiam maty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wręcz idealnie! Cudowny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolor i do tego porządny mat <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja choruje na ponad polowe lakierów z tej serii:) A mam dwa:) Śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygląda ten kolor w macie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor jest na prawdę piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie miętowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczny kolor :) i cudownie wygląda w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki piekny jest ten kolor! sluczny!!!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)