środa, 9 lipca 2014

Spotkanie blogerów SUMMER EDITION - RELACJA

5 lipca 2014 roku był dla mnie dniem wyjątkowym..  :)
Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego, to zapraszam do lektury :)



W sobotę rano czekała mnie bardzo wczesna pobudka żeby o 5:44 być już w pociągu do Warszawy, ale było warto, bo dzień spędziłam cudownie :)
Już z dworca odebrała mnie Inanna z bloga Nail It by Inanna (kochana dziękuję za zaproszenie i cudownie spędzony czas) z którą spędziłam ponad 3 godziny na pogaduchach przy kawie..
Bardzo się cieszę, że mogłyśmy wreszcie poznać się osobiście, pogadać o naszym paznokciowym uzależnieniu, ale nie tylko ;)
Dziękuję za spotkanie no i cudowny prezent :*

Ps. Moja droga, pamiętaj że jak tylko będziesz w Poznaniu to tym razem ja zabieram Ciebie na kawkę albo piwko.. :*




Dalsza część programu to 
Spotkanie blogerskie SUMMER EDITION
zorganizowane przez cztery cudowne dziewczyny:  DiunayMoniszonSubiektywna oraz Kropka.
I tu ogromne podziękowania dla Was za ogrom włożonej pracy. Jesteście wielkie :)
Gospodarzem spotkania była zaś restauracja VAPIANO, mieszcząca się tuż obok dworca centralnego, dzięki czemu nawet ja nie miałam problemu z trafieniem ;)

Pośród uczestników spotkania znaleźli się autorzy poniższych blogów (listę pozwoliłam sobie skopiować od Subiektywnej):



Cieszę się, że dzięki temu spotkaniu poznałam wreszcie osobiście dziewczyny z którymi od jakiegoś już czasu "znam się" z neta czy nawet rozmów telefonicznych, jak chociażby Monika i Marta, dziewczyny których blogi podczytuję, a także zupełnie nowe dla mnie twarze :)  To było naprawdę niesamowite spotkanie, a atmosfera przeszła moje najśmielsze oczekiwania :)

No ale wracając do relacji..

Po przywitaniach i obczajeniu kolorowych nowości marki VIPERA, które cieszyły oczy wszędzie wokół, przyszedł czas na lunch.. Były pizze, makarony i inne pyszności.. Każdy znalazł coś dla siebie..

Następnie Panie z Vipery opowiedziały nam o nowościach w ofercie marki, a także planach na przyszłość :)  Dodatkowo cały czas do naszej dyspozycji były przemiłe Panie manicurzystki z Vipery, które tworzyły cuda na naszych paznokciach :)

Powiem Wam szczerze, że oczopląsu dostawałam patrząc na te wszystkie kolorowe buteleczki ;)
Szczególnie zachwyciła mnie seria letnich, neonowych kolorów z serii JEST! (jeden z nich wpadł w moje łapki, ale jego pokażę Wam już niedługo w poście o nowych łupach) no i kolorowe tusze do rzęs.
Nigdy wcześniej takowych nie używałam, a teraz będę mogła spróbować.. Może nawet Wam się pokażę o ile dam radę jakieś sensowne fotki zrobić ;)



Mamm.. Taki stand z lakierami to ja bym przytuliła chętnie, oj przytuliła :D


I jak tu oderwać wzrok od takich cudeniek? ;)


 O. Jest i seria JEST! która tak wpadła mi w oko.. W moich zbiorach wylądował kolor 522 bodaj, wiec jego recenzji na pewno możecie się za jakiś czas spodziewać :)
Najbardziej kuszą mnie jednak kolorki 524, 525 i 534. 

Kolorowe tusze z bardzo fajną szatą graficzną nawiązującą do pór roku.. Mi trafiła się zieleń, ale jako że mam zielone oczy to wymieniłam się i testować będę kolor niebieski :D


Manicurzystki przy pracy

Panie z Vipery przedstawiają ofertę marki i opowiadają o planach na kolejne miesiące

Następnie przyszła kolej na Panią Anię, założycielkę marki ORIENTANA, która opowiedziała nam o idei kosmetyków tej firmy, przedstawiła nowości oraz odpowiedziała na wszelkie nurtujące nas pytania :)


wszystkiego można było dotknąć, powąchać i spróbować :)


Na koniec przyszła pora na najważniejszy punkt programu i tak na prawdę główny cel naszego spotkania, a mianowicie loterię,  z której całkowity dochód przekazany został na rzecz malutkiego Stasia. Cieszę się, że mogłyśmy wesprzeć w ten sposób tak szczytny cel :)


Potem był jeszcze dalszy ciąg pogaduch no i wymianki.. ;)
I tutaj już relacja foto dla Was..
Aha.. Część zdjęć podkradłam pozostałym uczestnikom spotkania, nie wszystkie są zrobione przeze mnie.. ;)

Zapraszam do oglądania..








 Widzicie napis na tej torbie?? Prawda, że genialna? :D

 Ooo.. Nawet ja załapałam się na fotkę.. Totalnie nie mam pojęcia kiedy ją zrobiono żeby było zabawniej ;)

Obowiązkowo zdjęcie grupowe :)
Ps. Wojtek, króliczek wymiata :D

W drogę powrotną wyruszyłam przed godziną 19:00 z jakże wspaniałymi towarzyszami podróży: StellaLily, Tamit24 i mrMAJLAJF. Kochani dziękuję za umilenie mi tych kilku godzin w pociągu, a Tobie Wojtku za rady odnośnie PS :*
No i czekam na kolejne spotkanie, tym razem już u nas :)

To tyle.. Dzień był długi i do domku wróciłam padnięta, ale jakże szczęśliwa :D
Mam nadzieję kochani, ze jeszcze się kiedyś spotkamy :)

A na sam koniec jeszcze podziękowania dla firm, które nas wsparły. Dziękujemy serdecznie  :)



A już wkrótce (jak tylko ogarnę fotki) będzie post z najnowszymi zdobyczami lakierowymi i nie tylko.. Zapraszam już teraz :)



19 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję za te wspaniałe kilka godzin :-* Tym bardziej, że specjalnie dla mnie jechałaś wcześniejszym pociągiem ;-) Jak tylko będę w Poznaniu nie omieszkam Cię napastować :-D
    No i bardzo podoba mi się idea loterii. Szczytny cel :-)
    P.S.Kurczę, zapomniałam Ci napisać maila abyś nie publikowała kolczyków... no trudno. Może nic się strasznego nie stanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napastuj, napastuj :)

      Ps. Przepraszam, nie pomyślałam.. Już usunęłam fotkę :*

      Usuń
  2. świetna relacja
    a takie spotkania to super sprawa

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To było moje pierwsze spotkanie "wyjazdowe" i na pewno zostanie w mojej pamięci na długo..

      Usuń
  3. Bardzo cieszę się że udało Ci się dotrzeć na spotkanie. Wreszcie mogłyśmy się spotkać w realu. Szkoda tylko że miałyśmy tak mało czasu na pogaduchy ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę.. A na dłuższe pogaduchy na pewno jeszcze będzie czas :)

      Usuń
  4. Stand to i ja bym przytuliła, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Każda lakieromaniaczka i nie tylko pewnie sie z nami zgodzi ;)

      Usuń
  5. Strasznie się cieszę, że mieliśmy okazję się zobaczyć :)
    Pomimo naszego nieprzygotowania w kwestii biletów i tak wszystko wyszło tak, jak planowaliśmy :D
    Szkoda tylko, że musieliśmy jechać aż do Wawki, żeby się zobaczyć. Ponoć w Poznaniu też się coś szykuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. To był na prawdę świetny dzień..

      Ps. Szykuje się?? :) No to świetne wieści.. Jak będziesz wiedział coś więcej, to koniecznie daj znać :*

      Usuń
  6. :* Ja też się bardzo cieszę, że spotkanie się udało i że byłaś z nami. Buziaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało to mało powiedziane.. Kawał dobrej roboty.. Brawo za organizację i raz jeszcze dziękuję za zaproszenie :*

      Usuń
  7. O, widzę moją rękę :P W razie czego mam końcówkę pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że udało się spotkanie :-) Ja się za niedługo szykuję do Katowic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało, udało..
      Baw się dobrze w Katowicach :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie również :) Mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś spotkamy :)

      Usuń
  10. Super fotorelacja! Jeżeli będzie spotkanie w Poznaniu, chętnię dołączę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)