Przejdź do głównej zawartości

Moje lakiery do stemplowania

Długo zbierałam się do napisania tego postu, bo nie ukrywam, że masa z tym była roboty ;)
No ale wreszcie udało mi się ogarnąć temat, zrobić swatche i zebrać wszystko do kupy i oto jest.. Mam nadzieję, że Wam się przyda :)

Na początek muszę Wam powiedzieć, że lakierów stricte stemplowych mam raptem kilka sztuk i jest to Konad (czaję się teraz na obłędne lakiery Mundo de Unas, ale to pewnie nie prędko)..
Wszystkie pozostałe, to normalne lakiery, które po prostu dobrze sprawdzają się także w tej roli..

Na pewno wśród lakierów, które z założenia dość dobrze nadają się do stemplowania (choć oczywiście są wyjątki) są lakiery metaliczne, o wykończeniu foliowym, wiele holo, no i kremów o mocnej pigmentacji.. Trzeba sprawdzać.. :)

Z serii które wiem, że fajnie się sprawdzają mogę polecić: 

- Sally Hansen Insta Dri
- Color Club Foiled
- China Glaze Romantique
- China Glaze Khrome
- Golden Rose Rich Color (choć nie wszystkie)
- holo od Colour Alike (nie wszystkie testowałam)


Ja do testów wybrałam 64 lakiery. To z pewnością nie wszystkie lakiery w moich zbiorach, które nadają się do tego celu, ale wszystkich blisko 570 sprawdzić zwyczajnie nie byłam w stanie ;)
Dlatego sięgnęłam po te których używam najczęściej oraz te, których sama byłam ciekawa, a jeszcze nie testowałam (jak nowo nabyte Golden Rose Rich Color czy nowe holosie od Colour Alike).

Wychodzę z założenia, że na białej kartce odbije się znakomita większość lakierów.. Dla mnie wyznacznikiem jakości lakieru stemplowego jest to, jak radzi sobie na ciemnym tle (zwłaszcza w przypadku tych jaśniejszych kolorów). Sama szukając  nowych lakierów do stempli za najbardziej wiarygodne uważam recenzje, gdzie pokazane są właśnie swatche na ciemnym lakierze czy kartce..
Tak też postanowiłam przedstawić je Wam..

Muszę jednak zaznaczyć, że na czarnej kartce na prawdę ciężko jest się lakierom pokazać z najlepszej strony.. To chyba najtrudniejsze możliwe tło.. Na czarnym, błyszczącym i gładkim paznokciu na pewno byłoby lepiej, ale 64 sztuki w ten sposób pokazać, to by był dopiero wyczyn.. Przynajmniej dla mnie.. ;)
Dlatego chcę Was uczulić, że wiele lakierów, które słabo widać na czerni (zwłaszcza te ciemniejsze, metaliczne czy holo) może dawać całkiem fajny efekt na paznokciu.. Nie taki mocno kontrastowy jak w przypadku np bieli kremowej Konad, ale jednak fajny.. Pamiętajcie proszę o tym oceniając poszczególne lakiery :)

No to zaczynamy.. Na pierwszy ogień poszły Sally Hansen Insta Dri, potem Konady (bo to dla mnie lakiery przede wszystkim do stemplowania, no i najlepsze w moich zbiorach jeśli o to chodzi), dalej Colour Alike, Color Club, Golden Rose Rich Color, SpaRitual no i chinki :)
Dokładna lista poniżej :)

1.   Sally Hansen Insta Dri Lickety-Split Lime
2.   Sally Hansen Insta Dri Night Flight
3.   Sally Hansen Insta Dri Silver Sweep
4.   Sally Hansen Insta Dri Snappy Sorbet
5.   Sally Hansen Insta Dri Flashy Fuchsia
6.   Sally Hansen Insta Dri Presto Pink
7.   Sally Hansen Insta Dri Jade Jump
8.   Sally Hansen Insta Dri Brisk Blue
9.   Konad błękit
10. Konad zieleń
11. Konad fiolet
12. Konad Princess fiolet lekko perłowy
13. Konad jasny fiolet
14. Konad Princess jasny perłowy róż - jedyny beznadziejny Konad w moim zbiorach. Bezużyteczny.
15. Konad Princess żółty
16. EVD Metallic Green
17. Konad Princess biel
18. Konad czerń (moja ukochana)
19. Colour Alike Do jasnej choinki
20. Colour Alike #518
21. Colour Alike Black Saint
22. Colour Alike Niebieskie Migdały
23. Colour Alike Pyrka
24. Colour Alike Jeżyce
25. Colour Alike #517
26. Colour Alike Lilianka
27. Colour Alike Maltanka
28. Colour Alike O w bombkę!
29. Colour Alike Bamberka
30. Colour Alike To był maj
31. Color Club Antiquated
32. Color Club Cold Metal
33. Color Club Lumin-Icent
34. Color Club Perfect Mol-ten
35. Color Club Wild at Heart
36. Color Club Foil Me Once
37. Golden Rose Rich Color #42
38. Golden Rose Rich Color #29
39. Golden Rose Rich Color #111
40. Golden Rose Rich Color #103
41. Golden Rose Rich Color #102
42. Golden Rose Rich Color #32
43. Golden Rose Rich Color #67
44. Golden Rose Rich Color #110
45. Golden Rose Rich Color #70
46. Golden Rose Rich Color #19
47. Golden Rose Rich Color #38
48. Golden Rose Rich Color #39
49. Golden Rose Rich Color #25
50. Golden Rose Rich Color #05
51. SpaRitual Intrigue
52. China Glaze Passion
53. China Glaze Poetic
54. China Glaze Icycle
55. China Glaze Robotica
56. China Glaze Awaken
57. China Glaze Flip Flop Fantasy
58. China Glaze Re-fresh Mint
59. China Glaze Kalahari Kiss
60. China Glaze Sea Spray
61. China Glaze Harvest Moon
62. China Glaze Skate Night
63. China Glaze Something Sweet
64. China Glaze Happy Go Lucky



Ciemna kartka - zdjęcie w naturalnym oświetleniu.
Na nr 35 jest podwójny stempel.. Prawidłowy to ten jaśniejszy.. Ciemniejszy fiolet jest obok.

Na takiej kartce kolory nawet jeśli pigmentacja jest dobra i są wyraźnie widoczne, to zdają się wyraźnie gubić sam kolor.. Niektóre wręcz ciężko rozpoznać.. Jestem pewna, że na lakierze kolor będzie znacznie lepiej widoczny..



Skan czarnej kartki, choć chyba jednak na zdjęciu widać więcej..



Poza tym mam dla Was zdjęcia lakierów Sally Hansen, Konad i Golden Rose Rich Color na wzornikach..

W słońcu i w cieniu.

SALLY HANSEN INSTA DRI + KONAD:

1.   Sally Hansen Insta Dri Lickety-Split Lime
2.   Sally Hansen Insta Dri Snappy Sorbet
3.   Sally Hansen Insta Dri Night Flight
4.   Sally Hansen Insta Dri Silver Sweep
5.   Sally Hansen Insta Dri Flashy Fuchsia
6.   Sally Hansen Insta Dri Presto Pink
7.   Sally Hansen Insta Dri Jade Jump
8.   Sally Hansen Insta Dri Brisk Blue
9.   Konad  błękit
10. Konad zieleń
11. Konad fiolet
12. Konad ciemny fiolet
13. Konad jasny fiolet
14. Konad Princess perłowy róż (ten beznadziejny)
15. Konad Princess żółty
16. EVD Metallic Green
17. Konad Princess biel
18. Konad czerń

słońce

 cień

GOLDEN ROSE RICH COLOR:

1.   Golden Rose Rich Color #70
2.   Golden Rose Rich Color #38
3.   Golden Rose Rich Color #111
4.   Golden Rose Rich Color #102
5.   Golden Rose Rich Color #67
6.   Golden Rose Rich Color #103
7.   Golden Rose Rich Color #05
8.   Golden Rose Rich Color #42
9.   Golden Rose Rich Color #32
10. Golden Rose Rich Color #33
11. Golden Rose Rich Color #29
12. Golden Rose Rich Color #35
13. Golden Rose Rich Color #25
14. Golden Rose Rich Color #19
15. Golden Rose Rich Color #110

słońce

cień

Oczywiście nie mogło zabraknąć przykładowych mani z użyciem pokazanych powyżej lakierów.. Niestety tylko część, ale zawsze coś :)

1. China Glaze Awaken w dwóch wydaniach







 Color Club Perfect Mol-ten

Sally Hansen Flashy Fuchsia

Golden Rose Rich Color #19

od lewej: zielony Konad, GR RC #29, SH Brisk Blue, żółty Konad

SH Jade Jump

biel Konad

błękitny Konad

czarny Konad

Color Club Wild at Heart

żółty Konad

Colour Alike Pyrka

SH Flashy Fuchsia

Podsumowując zdecydowanie najbardziej polecam lakiery Konad oraz Sally Hansen Insta Dri.. To po nie sięgam najczęściej..
Konad na Allegro kosztuje 12 zł, więc nie tak źle.. Jego pigmentacja jest doskonała.. Jedyną wadą tych lakierów jest dość trudne zmywanie ze skórek.. Zwłaszcza czerń pod tym względem jest tragiczna, bo raz że mocno się trzyma, a dwa że brudzi.. No ale póki co głębszej czerni niż Konadowska nie znalazłam...

Sally Hansen z kolei można dostać prawie połowę taniej. Ceny wahają się od ok 5 do 9 zł w zależności od koloru. U nas niestety nie wszystkie odcienie  są dostępne, ale wybór nie jest zły..
Zdecydowanie najbardziej polecam kolory Flashy Fuchsia, Brisk Blue, Presto Pink i Snappy Sorbet (jego jeszcze nie testowałam, na kartce tego aż tak nie widać, ale oglądałam jego swatche na czarnym lakierze i wyglądał świetnie).

Tym niemniej chineczki, holosie od Colour Alike czy lakiery Golden Rose (najbardziej lubię numery 25 i 19, które mam od dość dawna i po które często sięgam) również w wielu przypadkach świetnie nadają się do stemplowania.. No ale je kupowałam jednak głównie jako lakiery "tradycyjne". Stemplowanie to taki bonusik w ich przypadku ;)

Uff.. To chyba tyle.. Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie..
Mam nadzieję, że ten post Wam się przyda, podsunie pomysły które lakiery warto pod kątem stemplowania przetestować, czego szukać, no i czego się spodziewać..

Chętnie posłucham też co Wy polecacie do stemplowania.. Zarówno jeśli chodzi o lakiery przeze mnie wspomniane, jak i te których nie wymieniłam.. Może podsuniecie mi pomysł na coś nowego :)



Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny post! Zapisuje go sobie w zakładkach! Od pewnego czasu szukam złotego lakieru do stempli czy mogła byś mi coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co używam Passion od China Glaze, ale to jeszcze nie to.. Ostatnio kupiłam Golden Rose Nail Art nr 108 bodaj. Totalnie zapomniałam go pokazać :(
      Testować go nie testowałam jeszcze, ale zobacz na tym zdjeciu jak fajnie się prezentuje: http://2.bp.blogspot.com/-3XX9KeupXfU/Uy6lkDsSYrI/AAAAAAAAHJA/B9YuBZFlsx8/s1600/5.jpg
      No i jest tani i łatwo dostępny, więc warto spróbować :)

      Usuń
    2. Moim ulubionym złotkiem jest ten z konada. Jest najbardziej napigmentowany ze wszystkich jakie próbowałam :)

      Usuń
    3. Na pewno jak będę uzupełniała czerń i biel, to wezmę nowe kolorki i złotko też jak będzie. Dzięki za cynk :)

      Usuń
  3. Świetny, świetny i jeszcze raz świetny post. Bardzo przydatny. Tak jak pisałaś "wyznacznikiem jakości lakieru stemplowego jest to, jak radzi sobie na ciemnym tle" dlatego mnie najbardziej interesowana ta czarna kartka :) co do Konada to mam na niego patent, wykonuję całe mani, wykańczam topem itd czekam aż wszystko super wyschnie i usuwam do szczoteczką do paznokci z mydłem pod wodą, wszystko pięknie się zmywa, nic się nie rozmazuje, nie brudzi a ewentualne szczegóły domywam zmywaczem i po nerwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ps. Ja szczoteczką dłoni staram się nie traktować do następnego dnia, w obawie że coś spsuję, zwłaszcza przed zrobieniem zdjęć

      Usuń
  4. A jaki stempel polecasz? ;)

    Bardzo przydatny wpis.

    Mam nadzieję, że nie zdublowałam komentarza
    . Bo coś nie mogę go dodac
    . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze stemplami to jest ciężka sprawa.. Generalnie polecam KAND, ale oryginał trudno znaleźć, a podróbek jest masa i wszystkie wyglądają niemal identycznie.. Podróbki zazwyczaj trzeba delikatnie z wierzchu pilnikiem potraktować, bo powierzchnia jest śliska i nie łapie stempla.. Niedługo będę chciała napisać posta porównującego mojego Kanda z kupionym niedawno stemplem Winstonia.. Niby firmówka, a też musiałam go spolerować.. Ale teraz działa już dobrze.. :)
      Zerknij sobie na ten post B. Porównywała w nim Kanda z podróbką http://www.b-for-beautiful-nails.com/2014/01/zagadka-sherlocka-b-czyli-stempel.html

      Usuń
  5. Super post, strasznie się ucieszyłam jak go zobaczyłam! :) Nie wiedziałam, że te SH są takie super to stempli - a ja jeszcze żadnego nie mam. ;) Ja najbardziej lubię stemplować właśnie holosiami od CA i lakierami Golden Rose. Odkryłam też, że część lakierów Essence jest super do tego celu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH polecam bardzo gorąco. Są tanie a na prawdę świetne (choć i tam jest kilka wyjątków). W razie czego warto sprawdzić w Google wpisując nazwę + stamp.
      Essence z kolei nie sprawdzałam nigdy..

      Usuń
  6. Mi się dobrze stempluje lakierami Essie (Thigh High i Good As Gold zwłaszcza), holosiem z Oriflame (Palladium Festive Purple) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essiaków mam raptem 3 sztuki, ale faktycznie widziałam u innych dziewczyn, że sporo ich lakierów się sprawdza..

      Usuń
  7. ale mi sie podoba wzorek z tym żółtym lakierkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. matko kochana, ile z tym roboty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie wczoraj z Hatsu rozmawiałam na temat konadowskiej czerni, mam zupełnie takie samo odczucie jak TY, najbardziej napigmentowana czerń, ale brudzi skórki i ciężko je doczyścić. Próbowałam niejednokrotnie pokazać go na blogu,ale takie brudne skórki, że szok i nie pokazałam, nawet aceton sobie nie mógł poradzić :P

    notka tasiemiec, ale bardzo przydatna! sporo się napracowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam wyżej, Konady idealnie zmywają się ze skórek pod wodą z użyciem szczoteczki do paznokci i mydła (np w płynie) SH też tak zmywam, jak dla mnie szybciej i bez nerwów :) nic się nie brudzi i nie rozmazuje

      Usuń
    2. o, dzięki za podpowiedź, przyznam, że nie czytałam Twojego komentarza, wypróbuję rzecz jasna ;)

      Usuń
    3. Coś za coś.. ;)
      Ps. Cieszę się, że post się przyda :)

      Usuń
  10. Świetny post :) Muszę sobie zapisać w zakładkach, często szukam w necie lakierów nadających się do stemplowania.
    Natchnęłaś mnie żeby sprawdziła swoje lakiery. W sumie mam wątpliwości co do niektórych (całe szczęście nie mam ich tak dużo jak Ty :P) a w taki sposób mogę się przekonać, których mogę używać.
    Doskonały test na czarnej kartce, uwielbiam jasne/kolorowe stemple na ciemnym lakierze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo się cieszę, że mogłam pomóc.. Sama też stale szukam (w komentarzach tu i na FB podrzucacie mi wasze typy, które będę w miarę możliwości sprawdzała).
      Ps. Ja też jestem fanką stemplowaniana ciemnej bazie, zwłaszcza na czerni :)

      Usuń
  11. Świetny post, naprawdę się napracowałaś, dziękujemy! Chyba jeszcze nie było w necie takiego kompendium lakierów i to na czarnej kartce. Muszę popatrzeć na te Sally Hansen, bo ja mam jakieś starocie, pewnie też będą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja praca Wam się przyda :)

      Usuń
  12. Dziewczyno! Ilekroć tutaj wchodzę nigdy nie moge stąd wyjść!
    Gdybym ja jeszcze miała te zdolność radzenia sobie ze stemplami to moje paznokcie byłyby na pewno bogatsze o wzroki a nie tylko o kolor, choć to i tak według mnie postęp!
    Podziwiam Cię i strasznie chciąłabym dowiedzieć się czegos o nakładaniu folii transferowej. Temat dla mnie kompletnie nieznany i tajemniczy a Ty pewnie wiesz wszystko, podziel się proszę tą wiedzą ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :*

      Ps. Zaskoczę Cię, ale folii transferowej w życiu w ręku nie miałam ;)
      Kiedyś pewnie spróbuję..

      Usuń
  13. Muszę ci kiedyś jakiegoś Kiko podrzucić, zobaczymy jak się u ciebie spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mi jakoś Kiko najlepiej się do stempli i watermarble sprawdzają.

      Usuń
    2. Ja tam cały czas na wymiankę jestem chętna :D
      Kiko mam raptem dwie sztuki. Cupcake od Diunay upolowane w Warszawie teraz ;)

      Usuń
    3. No cupcake'ami raczej sobie nie postemplujesz :P

      Usuń
    4. Się nie tam nie śmiej.. Kiedyś robiłam takie testy na piaskowej chince ;)

      Usuń
  14. Ja proponuję, żebyś umieściła gdzieś na blogu link do tego posta, bo przydatna rzecz moim zdaniem i szkoda, żeby się zgubiła w otchłani archiwum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione.. Będę go odświeżała jak coś nowego upoluję, a link sobie będzie wisiał :)

      Usuń
  15. Świetne zestawienie! Muszę sobie zapisać tego posta w zakładkach, przyda się na pewno! I Hatsu ma rację z tym odnośnikiem gdzieś z boku, taki post nie może się zgubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Link do posta jest już w pasku bocznym i będzie sobie tam wisiał.. A ja postaram się dodawać do niego nowe lakiery jak coś upoluję :)

      Usuń
  16. Łał, co za post! U mnie standardowo Konad rządzi. Ale czasem specjalnie wybieram przezroczysty stempel lub zamierzenie wybieram lakier tak aby efekt końcowy był taki jak planowałam, pomimo że lakier w buteleczce jest inny. Wydaje mi się, że po takim czasie przychodzi jakby wyczucie co jak będzie na danym tle wyglądać. Na pewno masz tak samo :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, choć nadal efekty czasem mnie zaskakują ;)

      Usuń
  17. Szalona kobieto, Ty to wszystko stemplowałaś na białej i czarnej kartce? :o SZACUN !! Jeśli chodzi o czarnego konada to jest zdecydowanie mój ulubieniec, masz do niego pełną rację. Spróbuj kiedyś tych z essence do stempli, ten czarny nawet daje rade :) A wspomniałaś ze te SH można kupić za 5-9 zł, a gdzie? bo własnie patrzałam na llegro ale jest 5 kolorów na krzyż do wyboru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wszystkie kolory z Essence, dawały radę, ale szybciutko wyschły.. :(
      Złotego Konada jeszcze nie próbowałam, ale przy okazji jak będę uzupełniała zapasy, to na pewno się w niego zaopatrzę..
      Jeśli chodzi o SH, to wklepałam tylko Inasta Dri w Allegro i wyskakuje ich sporo.. Trzeba co prawda poszperać żeby jak najwięcej u jednego sprzedawcy znaleźć (co przyznaje bywa trudne), ale da się ;)
      Ja ostatnio zamawiałam u nich: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9203502&order=d&string=insta+dri&search_scope=userItems-9203502&bmatch=seng-v11-p-econom-v2-1-moda-0718 - gorąco polecam, bo obsługa doskonała a wysyłka mega szybka.. Poza tym mają sporo kolorów.. :)

      Usuń
    2. O kurczę, faktycznie. To jak ja to szukałam?! :P Dzięki- muszę się tym zainteresować :*

      Usuń
    3. Nie wiem czy o tym samym złotym Konadzie myślimy, ale ten co ja mam daje raczej delikatny efekt. TUTAJ możesz zobaczyć jak to wygląda

      Usuń
    4. Ooo.. Nie wiem czy są różne złote Konady, ale ten z twojego zdjęcia jest zbyt delikatny dla mnie..

      Z resztą teraz nakręciłam się na obłędne lakiery Mundo de Unas. Jak tylko (mam nadzieję, ze w ogóle) ruszy znów wysyłka międzynarodowa, zamawiam parę sztuk :D

      Usuń
  18. dobra ściągawka :) co prawda chinki nie mam już żadnej, ale gr u mnie pod dostatkiem :) mój różowy Konad Princess na początku był barbiowo-perłowo różowy, ale z czasem wyblakł i go wywaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś wywalić mi go szkoda, bo praktycznie nowy.. Ale tak leży nieużywany i pewnie prędzej czy później tak skończy..
      Ps. Jak to nie masz żadnej chinki??????

      Usuń
    2. a no pozbyłam się tych które miałam :) trudne jakieś były, ale kto wie, czy znów nie dam im szansy :)

      Usuń
    3. Daj koniecznie.. Ja wśród chinek też mam czarne owce, ale ogólem markę koooocham !!!!

      Usuń
  19. Fajny wpis, pomocny! :)
    Ja mogę potwierdzić, że holosie z CA idealnie się nadają do stempli :) A ostatnio odkryłam, że także różowy Rimmel 60 sec w kolorze don't be shy i Avon Gel finish Fabolous także ładnie się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG! szacun za tą notkę bo faktycznie sporo tu tego ale jest pełna i z pewnością pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę.. Będę chciała ją uzupełniać, jak kolekcja powiększy się o coś ciekawego, dlatego zostawiłam link w pasku bocznym :)

      Usuń
  21. Wow! Dałaś czadu kobieto!!
    SH zaczelam stemplowac z Twojego polecenia :) nie mam Chinek :( i GR, a pozatym nails inc daja radę (moim zdaniem tylko do stempli sie nadaja...) złoty foilak Barry M., CA, CC, Konad of cors :)
    I mam złą wiadomość... Mundo de Unas juz nie wysyła za granicę :( a miałam w sierpniu zrobic zamówienie od niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu.. To mnie załamałaś, bo mocno się nakręciłam na te lakiery.. Są niedrogie a rewelacyjne :(

      Usuń
  22. China Glaze Awaken - umarłam... Ja chcę Twoje paznokcie Twoje lakiery i Twój skill do stempli :<<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Bardzo miło mi to słyszeć.. Dziękuję :*

      Usuń
  23. Konad już próbowałam ale o lakierach SH nie wiedziałam :) koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. A z konada używasz tych specjalnych lakierów do stemplowania? (takie jak tu http://allegro.pl/lakier-do-wzorkow-konad-u-nas-oryginalne-lakiery-i4792775374.html) czy normalne jak te http://allegro.pl/lakier-do-paznokci-konad-najlepsze-trwale-lakiery-i4792755396.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tych do stempli specjalnych, choć odkąd poznałam Mundo de Unas, to Konad poszedł trochę w odstawkę ;)

      Usuń
  25. Kiedy ja będę robila takie cuda
    Dziś pierszy raz pokusiłam się o zrobienie zdobień stemplami i wyszło blado i dosć marnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

B. Loves Plates - NEON POWER

Hej kochani.. Dziś mam dla Was coś super.. Pokażę Wam dziś całą kolekcję lakierów stemplowych NEON POWER od B. Loves Plates i Colour Alike . Jesteście jej ciekawi co?? ;) [ENG] Helo everyone. Today I have something special prepared for you. It's a review of the entire NEON POWER collection of stamping polishes from B. Loves Plates and Colour Alike.  Na kolekcję składa się 5 neonowych kolorów : / There are 5 neon shades in this collection: - BLP36 B. a Green Light - BLP37 B. a Yelow Glow - BLP38 B. an Electric Orange - BLP39 B. a Fuchsia Flash - BLP40 B. a Cobalt Kick Lakiery mają fajną, niezbyt gęstą konsystencję i kremowe wykończenie . Dobrze mi się z nimi pracowało. Do tego mają bardzo dobrą pigmentację, a to przy lakierach stemplowych jedna z najważniejszych rzeczy.. Ja jestem z tej kolekcji bardzo zadowolona. Mam nadzieję, ze Wam również się spodoba :) Przetestowałam je dla Was zarówno na bieli jak i na czerni, a także w mani testowym, gdzi