niedziela, 6 lipca 2014

To był maj...

To był maj, to lakier marki Colour Alike o numerku #513.
Lakier pochodzi z obłędnej kolekcji holosi o wdzięcznej nazwie TRELE PASTELE :)
Na tę kolekcję składają się 4 lakiery holograficzne o pastelowych kolorkach.. Ja posiadam 3. Wszystkie są piękne i na pewno kiedyś je również Wam pokażę :)

To był maj ma cudowną, stosunkowo luźną i niezwykle przyjemną do nakładania konsystencję.. Idealnie rozprowadza się na płytce, nie smuży i szybciutko wysycha..

Kryje po 2 warstwach, choć z jedną grubszą pewnie też można by wyjść z domu, bo pigmentacja jest bardzo fajna, no ale ja zdecydowanie preferuję dwie cieńsze warstwy :)

Podejrzewam, że podobnie jak inne holosie CA, te też mogą się sprawdzić do stemplowania, ale jeszcze nie próbowałam.. Jak przetestuję tę teorię, to na pewno dam znać :)

No a kolor.. Wow.. Dla mnie pastelowe holo w wydaniu Colour Alike to po prostu mistrzostwo świata.. Uważam, że są piękne !!!
A Wam jak się podobają??


zdjęcia w pełnym słońcu





w cieniu






29 komentarzy:

  1. W cieniu taki sobie, ale w słońcu - mistrzostwo. :) Kupiłam go ostatnio na promocji, czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile u mnie czeka na swoją kolej.. Powiedziałabym, że jakieś kilkaset sztuk ;)

      Usuń
  2. oj podobają się, podobają! Trele Pastele to jak na razie jedyna kolekcja CA którą kupiłam w całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpuściłam tylko różyk, bo mam kilka względnie podobnych odcieni, ale nie ukrywam że faktycznie, to jedna z ładniejszych kolekcji i mi również podoba się w całości :)

      Usuń
  3. Trzeba przyznać, że CA nie spoczęło na laurach i ich kolekcje są coraz ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. Każda kolejna podoba mi się coraz bardziej :D

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że ten lakier ma trochę mniej intensywny i bardziej pastelowy kolor niż na Twoich zdjęciach ;) choć może to też być kwestia mojego monitora.
    Mam właśnie ten lakier (i kilka innych holosi od CA) od wczoraj na paznokciach i nie mogę się napatrzeć, jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Na moim ekranie zdjęcia wydają się całkiem fajnie oddawać kolor.. Może to faktycznie kwestia ustawień monitora?

      Usuń
  5. Jest przecudowny! Chyba sobie sprawię któregoś holusia z colouralike

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wszystkie ostatnie holo od CA. Cieszę się, że poszli w tym kierunku :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety wszystkich nie mam, ale może kiedyś nadrobię ;)
      Zgadzam się, że firma zdecydowanie rozwija się w dobrym kierunku.. Ciekawa jestem zapowiadanych żelków, no i nie ukrywam, że czekam na piaski :)

      Usuń
  7. Kupiłam ostatnio i u mnie też czeka na swoją kolej. Ślicznie się prezentuje, w słońcu szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ino szybko wrzucaj go na paznokcie.. Zakochasz się tak jak ja :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie lakiery! I kolor i ten efekt holograficzny jest boski!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Cała kolekcja moim zdaniem jest niezwykle udana :)

      Usuń
  9. Obłędny kolor :D jeszcze go nie mam ale mam nadzieję że niedługo to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny - wiem, bo go mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)