piątek, 18 listopada 2016

Mani urlopowy

Taak.. Urlopowałam się we wrześniu.. Mani troszkę się naczekał na publikację, ale to dlatego, że z fotek jestem średnio zadowolona. No ale pokażę mimo to.

Moją bazę stanowił gradient dwóch lakierów Orly: Put the Top Down i Be Daring.
Wzór pochodzi z płytki Creative Shop 17. Odbiłam go lakierem Mundo de Unas Papyrus.
Całość standardowo utrwalona Seche Vite i gotowe.

Co sądzicie?


[ENG]
Yeah.. I was on holiday in September.. This manicure had to wait a bit to be published, but I just wasn't happy with the pictures and was putting the publication off all the time.
I am still not happy with it, but decided to show it to you anyway.

My base here is gradient made with two Orly polishes: Put the Top Down and Be Daring.
The design comes from Creative Shop 17 stamping plate. I stamped it using Mundo de Unas Papyrus.
I sealed it with Seche Vite as always and that's it.

What do you think?




26 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! też często tak mam, że średnio jestem zadowolona ze zdjęć, ale jak zdobienie fajne, to wiesz, warto pokazać. a Twoje jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w archiwach cała masa takich, co leżą, bo fotki dolina. Zwłaszcza te starocie..

      Usuń
  2. Czepiasz sie jakosci :P switene mani jak zawsze! takie energetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał. Dziękuję.

      Usuń
  4. Ale idealne przejście między kolorami :D Świetnie ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe kolory, zdobienie też mi się podoba, a zdjęcia - nie zawsze jesteśmy zadowolone, a inni nie widzą tych mankamentów. Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Fakt, że pewnie my same jesteśmy dla siebie największymi krytykami ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia spoko, nie wiem dlaczego Ci się nie podobają :) Mani też- gradient i stemple, coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah. Ja rzadko kiedy jestem ze zdjęć zadowolona niestety :(

      Usuń
  7. śliczne zdobienie, bardzo letnie ;) mnie raczej w 99% przypadków nie podobają się moje zdjęcia, bo niestety mój aparat ledwo zipie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mani super! a co do zdjęć to nie są złe! ja teraz jakoś nie mogę się umówić na współpracę z aparatem, chyba przez tą pogodę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny :) nawet podobny wzorek miałam na swoich pazurkach niedawno, wygląda to ciekawie..
    Pozdrawiam, MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona z tych zdjęć... dla mnie wszystko z nimi w porządku. Mogłaś spokojnie wcześniej opublikować to zdobienie :-D
    Choć teraz jest ono miłym energetycznym akcentem ;-) Kolory są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne esy-floresy :D Lubię te połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że pokazujesz, bo mani jest obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)