poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Na wesoło z Orly'kami

Hej hej kochani..

Dziś chciałabym Wam pokazać mani, który nosiłam już jakiś czas temu.. Mam nadzieję, że te optymistyczne, wiosenne klimaty przypadną Wam do gustu :)

Baza to Orly Hip and Outlandish.
Wzór pochodzi z płytki UberChic UC 3-01.
Odbiłam go lakierem BLP30 B. a Lemonade od B. Loves Plates.
Do kolorowania posłużyły mi Orliki, których foto znajdziecie na końcu..

Tyle.. Koniecznie dajcie znać co sądzicie.. :)

[ENG]
Hello everyone.

Today I'd like to show you a manicure I was wearing a while ago. It's optimistic and vernal. Hope you'll like it.

My base colour here was  Orly Hip and Outlandish.
The design I used came from  UberChic plate UC 3-01.
I stamped with B. Loves Plates BLP30 B. a Lemonade.
To colour my decals I used Orly polishes shown at the last picture.

That's it. Let me know what you think :)









od lewej: Freestyle, Thrill Seeker, Be Daring, Hip and Outlandish i Tropical Pop
plus B. a Lemonade.

29 komentarzy:

  1. Ty chyba oszalałas :-D nie no geniusz kolorowanek :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne mani, już po samym tytule można stwierdzić że będzie się działo !! :) Piękne kolory, bardzo wiosenne mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze udało mi się osiągnąć cel jaki sobie postawiłam.. Miało być pozytywnie i wesoło i chyba się udało :)

      Usuń
  3. O matko jakie świetne!!! Pięknie pokolorowane!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie! Świetna robota! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nacudowałaś :) Piękne, a najciekawsze jest to, że przy każdym zdjęciu wybija się inny kolor. Magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Faktycznie co foto wyszło nieco inaczej :)

      Usuń
  6. Czaderskie :) Eksplozja kolorów po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  7. mega optymistyczne! połączenie kolorów genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)