wtorek, 6 października 2015

Czarny lakier do stempli Born Pretty Store

Hej kochani.

Dziś mam dla Was recenzję nowego lakieru stemplowego marki Born Pretty Store. W moje łapki trafiły dwa odcienie: czerń i złoto. Dziś recenzja pierwszego z nich..

Lakier ma pojemność 15 ml i jest dostępny TUTAJ.
Cena regularna to $7,99 (sporo), ale obecnie widzę, że jest przeceniony na $4,59, co brzmi już znacznie lepiej..

Konsystencja lakieru jest bardzo fajna.. Ani gęsta, ani mocno luźna. Idealna.. Bardzo przyjemnie się z nim pracuje.

Pigmentacja jest zaskakująco dobra, a dzięki temu lakier jest również wydajny.. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że ten test wypadnie tak dobrze, bo o solidną czerń stemplową wcale łatwo nie jest..

Skórki troszkę brudzi, ale nie tak jak Konad, więc tragedii nie ma..

Ogólnie rzecz biorąc, ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i mogę śmiało polecić..


A na koniec standardowo mani testowe.. Tym razem testowałam po raz pierwszy aż 3 rzeczy: lakier BPS, matę UberChic i płytkę UberChic Far East (o nich za jakiś czas w osobnych postach)..

Postawiłam na naklejki z rybami koi, których motyw uwielbiam..
Baza to holo żelek Colour Alike o numerku 532.

Do wykonania naklejek użyłam:

- czerni stemplowej Born Pretty Store
- płytki UberChic Far East
- Orly Tropical Pop
- China Glaze Riveting
- maty UberChic

Całość wykończyłam topem Seche Vite.



[ENG]

Hi guys.

Today I'd like to show you my review of newest  Born Pretty Store stamping polish. I got two shades: black and gold, and this post will be about the first of them.

It comes in 15 ml bottles, and you can purchase is HERE.
Regular price is $7,99 (could be less), but it's on sale now, so you can get it for $4,59.

The formula of this polish is great. It's not very thick nor running either.. Perfect and easy to work with.

It is also really opaque, which makes it efficient. I have to admit, that I was surprised just how good this polish is, since we all know how hard it is to get a good black stamping polish..

It does stain the skin a bit, but it's not as bad as Konad, so I don't mind that much..

All in all, I am really happy with it.

Finally, here's my test manicure. Apart from Born Pretty Store polish, I was testing two more things that day: UberChic Far East plate and their stamping mat, but I will write separate post on them soon.

As you can see, I decided to make decals with koi fish.

My base coat is jelly holo Colour Alike #532.

To create decals I used:

- Born Pretty Store black stamping polish
- UberChic Far East plate
- Orly Tropical Pop
- China Glaze Riveting
- UberChic stamping mat

Manicure was sealed with Seche Vite.






Kilka ujęć makro..
A few macro shots..



Rybki poza wodą ;)
Fish out of water ;)



Jak Wam się podoba? Ja nie ukrywam, że jestem z niego bardzo zadowolona :D

 What do you think? I have to say, that I love it :D



Na koniec przypominam, że korzystając z kodu YJL91 możecie dostać 10% rabatu na zamówienie w sklepie BORN PRETTY STORE. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.

For all of you nail art  fans, here is the 10% off code for your orders from Born Pretty Store - YJL91


kliknij


26 komentarzy:

  1. Piękne mani <3 mi się z wakacjami kojarzy, szkoda, że na kolejne prawie rok czekania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. Nic mi nie mów.. Dla mnie jesień i zima mogłyby nie istnieć..

      Usuń
  2. świetne mani - bardzo oryginalny pomysł ;) fajne stempluje ta czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten lakier, zamówię go sobie! A mani jest cudowne - nie mogę się napatrzeć! Oraz na matę, która jest na szczycie moich chciejstw :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mata to dla mnie must have.. Koooocham ją !!!!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Świetnie wyszło;) powiedz mi co to za szablon do odbijania wzorków? Już go u kogoś widziałam i też chce taki;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy.. chodzi Ci o płytki do stempli?? Jeśli tak, to wejdź u góry w zakładkę PLYTKI. Tam są wszystkie informacje, co, gdzie etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niee;p jak to belgijska nazwała ''mata''( nie wiem jak to nazwać) na której są te paluszki z paznokciami, gdzie odbijałaś wzorek;)

      Usuń
    2. To mata Uberchic. Wpisz w Google, strona sklepu Ci wyskoczy.

      Usuń
    3. Taaaak to ona!;D dzięki;*

      Usuń
  6. Yyy.. chodzi Ci o płytki do stempli?? Jeśli tak, to wejdź u góry w zakładkę PLYTKI. Tam są wszystkie informacje, co, gdzie etc.

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuuper! piękne kolory, rybki są zachwycające! a mata kusi coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz, nie zastanawiaj się.. Obłędna jest !!!

      Usuń
  8. Ja bardzo teraz lubię czarny do stempli z AllePaznokcie. Świetne zdobienie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło super
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne rybki! Ale przede wszystkim genialne tło imitujące wodę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się też właśnie wydawało jak wybierałam, że ten CA będzie idealny :)

      Usuń
  11. Obłędne zdobienie!!!

    A z podziwu dla tej maty wyjść nie mogę i zaczyna mi się śnić po nocach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ps. Mata jest boska i na prawdę warta swojej ceny.

      Usuń
  12. Ta mata mnie kusi już od jakiegoś czasu (chyba bps wrzuciło na insta filmik z nią i od tamtej pory marzę o niej ;) ). A Twoje zdobienie jest, jak zawsze, bardzo dokładne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.. A matę szczerze polecam.. Odkąd ją mam praktycznie co tydzień robię naklejki, a kiedyś brałam się za to od święta :)

      Usuń
  13. Przepiękne ryby koi... obłędne wręcz! Muszę się za nie zabrać ;-) Albo za smoka :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)