czwartek, 27 sierpnia 2015

Wakacje z Orly

Urlop co prawda jeszcze nie całkiem skończony, ale jestem już w domku..
Napiętrzyła mi się cała masa zaległości, zarówno jeśli chodzi o recenzji i posty, jak i zaglądanie na Wasze blogi..

Powolutku wracam do rzeczywistości i zabieram się za nadrabianie ;)

Ale pierwszy post po powrocie utrzymam jeszcze w wakacyjno urlopowym klimacie, bowiem chciałabym pokazać Wam dziś zdjątka, które wykonałam w ramach konkursu Wakacje z Orly..
Jedno z nich zostało wyróżnione, za co bardzo dziękuję Orly Polska :)

No nic..

Zobaczcie gdzie były ze mną w te wakacje moje 3 ulubione odcienie Orly :)



PIZA
 

 
'

 WENECJA

No i na koniec cudna nagroda od Orly :)

1. Zestaw lakierów Brights w skład których wchodzą: Purple Crush, Mayhem Mentality, Oh Cabana Boy oraz baza i top w jednym, czyli Top 2 Bottom :)

 2. Krem do dłoni z olejkiem arganowym. Mam nadzieję, że poratuje moje dość mocno przesuszone po urlopie dłonie :)



14 komentarzy:

  1. Świetnie :)) Gratulacje :)) Te pierwsze zdjęcie jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest cudowne! gratuluje nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia jak i same lakiery ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Fajny pomysl z lakierami w Pizie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nagroda jak najbardziej zasłużona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miały fajna wycieczkę Twoje Orly <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :D gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie zdjęcie genialne! nic tylko wydrukować i powiesić <3

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i zazdroszczę urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!!
    Gratuluję wyróżnienia i super nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)