piątek, 23 stycznia 2015

Kociaki - Słodziaki

Tęskniliście za mną?? :D
Ja za Wami tak..

Wreszcie mam już mój komputer, przegrałam wszystkie dane, zainstalowałam większość niezbędnych programów, mogę zacząć działać ;)

Do tego wszystkiego jestem na zwolnieniu w domku, więc będę miała nieco więcej czasu co by nadrobić zaległości..

Dziś mam dla Was zdobienie z pokazywanym TUTAJ lakierem Vipera Natalis #244 w roli głównej :)

Wybrałam wzór z jednej z moich ulubionych płytek, czyli VL-4, przedstawiający śliczne, wesołe kotki :) Mimo, że jestem typową psiarą, to akurat ten wzór od samego początku wpadł mi w oko. Uważam, że jest po prostu słodki..

Jako stemplowy wybrałam sobie lakier Mundo de Unas Brick, a do odbicia wzoru użyłam najlepszego stempla jaki posiadam, czyli Creative Shop. Postaram się wkrótce dla Was go zrecenzować, a póki co zapraszam na obejrzenie polsko-meksykańsko-chińskiego tercetu ;)











50 komentarzy:

  1. Marzy mi się ten stempel:) Czekam aż DRK będzie go mieć w asortymencie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza DRK jest jeszcze kilku innych dostawców.. :)

      Usuń
    2. A jakich? Boska jest! Gdybym tylko potrafiła wykorzystać stemple z ebay'a to na pewno tworzyłabym takie cuda na paznokciach! Rewelacyjne! Aż się napatrzeć nie mogę!

      Usuń
  2. Świetne kolorki, a kocurki faktycznie słodziachne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kociaki i ten bazowy kolor mi się podoba :D Czekam z niecierpliwością na recenzje stempla bo jestem ciekawa czy to ten o którym myślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten gigant od Creative Shop. Moim zdaniem jest obłędny !!!!

      Usuń
  4. Oj słodziaki z tych kociaków ;) Aż się chce pogłaskać, żeby zamruczały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kotki przecudne, bardzo bym chciała, żeby ta płytka w końcu do mnie dotarła :(
    a jednak ta czerwień mi tu troszkę nie pasuje, ja pewnie wybrałabym bym czerń, ale jak to mówią - rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, fakt. Czerń to najbardziej oczywisty wybór i na pewno wyglądałaby super, ale ja korzystając z dużego wyboru mundziaków, staram się ostatnio kombinować z nieoczywistymi połączeniami :)

      Ps. A VL będziesz zachwycona.. Ja jestem do tego stopnia, że domówiłam pozostałe 3 ;)

      Usuń
  6. kiciusie ♥ w ogóle połączenie kolorów fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że mi też się podobało :)

      Usuń
  7. Superaśne :) i kocurki i połączenie.
    Muszę w końcu moje mundziaki zacząć używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie manto by Ci trzeba spuścić za zostawienie takich cudeniek samotnych w szufladzie ;)

      Usuń
    2. Haha możesz spuszczać :)

      Usuń
  8. Piękne połączenie kolorystyczne i wzór również uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahahaha genialne! :D Mega pozytywne pazurki, a w taką pogodę to bardzo wskazane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam, dlatego tak lubię nosić zimą neony :)

      Usuń
  10. Jejuuuś piekna viperka! ;) a kociaki sa przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają ładnie, tak słodziaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Aż się samabuzia śmieje nie?? :)

      Usuń
  12. Do tej pory myślałam, że dziewczyny same pędzelkiem malują takie wzorki;). Naiwniara ze mnie;). Ale i tak - śliczności. PS.: Pozdrawiam Obserwator nr 887:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Mam nadzieję, ze Ci się u mnie spodoba :*

      Usuń
  13. jaaaaakie słodziaki! z całej tej płytki właśnie ten wzór podobał mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny! Przy takim wyborze wzorów jaki posiadam, nie mam ani jednego choćby podobnego :D

      Usuń
  14. Ale cudowne kociaki!
    Ja kocham wszystkie zwierzęta domowe futrzaste. A najlepiej jak są rude i mają brązowe oczy xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)