poniedziałek, 8 grudnia 2014

Konkursowe mani dla Pueen

Witajcie kochani..
Dziś chciałabym Wam pokazać mani, które stworzyłam na konkurs Pueen. Temat do wyboru to albo Święta Bożego Narodzenia albo Sylwester.. Zdecydowałam się na Święta..
Długo dumałam co tu zrobić, no i ostatecznie stwierdziłam, że postawię na coś niekonwencjonalnego. Standardowych mani zgłoszonych jest masa, mój będzie zatem nieco inny.
To nic super skomplikowanego, na wygraną nie liczę, ale mi ten mani się podoba..
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.

Baza to China Glaze Concrete Catwalk.
Na niej wylądował czarny stempel z płytki Pueen 73, wykonany czernią Konad.
Całość dopełniły białe bombeczki wymalowane farbkami akrylowymi.
Na górę top coat i gotowe.

A efekt końcowy prezentuje się tak :)









28 komentarzy:

  1. Piękności! Obyś wygrała. Mogę odgapić trochę? Prooooszę! Nie na konkurs, dla siebie bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :)
    Mimo wszystko powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, mani jest inne, piękne, niby proste, a z pazurkiem i może właśnie ty wygrasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne stemplowanie! Bardzo mi się podoba :) Trzymam kciuki - powodzenia w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się - jest niekonwencjonalne i bardzo dobrze zakomponowane :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, chociaż, żeby było bardziej świąteczne to zrobiłabym to na czerwonym lakierze z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chodziło mi o to żeby było nietypowo ;)

      Usuń
  7. Wow, piękne! Bardzo eleganckie, ale w świątecznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskakujący świąteczny mani - zaszalałaś i fajnie, że świąteczne zdobienia to nie tyko czerwień i biel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam pójść w nietypowe kolory. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba! będę trzymać kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalnie :) ale jednocześnie nie da się nie zauważyć co to za święta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)