sobota, 13 września 2014

Spotkanie blogerów #autumn edition 6.09.2014 Warszawa

6 września w Warszawie odbyła się jesienna edycja spotkania blogerów, którego organizatorkami były Marta i Patrycja.



Miałam przyjemność uczestniczyć także w edycji letniej, o której opowiadałam Wam TUTAJ.
Dziś chciałabym Wam zdać relację ze spotkania, które odbyło się w minioną sobotę.. :D

Podobnie jak poprzednim razem, gospodarzem była restauracja Vapiano, w której można na prawdę dobrze zjeść ;)

Na zlot zaproszone zostały następujące dziewczyny:

Zaczęłyśmy od plotek i pogaduch, nie tylko o kosmetykach ale i o życiu ;)
Fajnie jest móc spędzić tyle godzin z osobami, których nie zanudza gadanie o kolejnym lakierze, pudrze czy nowinkach kosmetycznych.. Nie ukrywam, że na co dzień nie bardzo mam się komu w tym temacie wygadać, więc takie spotkania to dla mnie coś niesamowitego..










Tym razem na spotkanie z nami dotarła przedstawicielka znanych chyba wszystkim żeli Original Source.. Posłuchałyśmy o idei marki oraz planach na przyszłość.. Miałyśmy też okazję powąchać każdy żel z osobna i zobaczyć nową, większą butelkę, która swoją drogą wygląda super.. Bardzo fajny pomysł z większym rozmiarem żelu :)









Później przyszedł czas na dalsze ploty i zapoznawanie się ze skarbami otrzymanymi od sponsorów..
Nie wiem skąd ta mina, ale już wiecie dlaczego tak rzadko pokazuję się na zdjeciach.. ;)





Ekipa w komplecie (poza fotografami)..
Lekko zatarasowałyśmy schody, ale czego się nie robi dla dobrego ujęcia ;)


O ile na zdjęciach pokazywać się nie lubię (wystarczy spojrzeć na moją minę) to zdjęcia z organizatorkami odmówić sobie nie mogłam :D


Co tu dużo mówić.. Było cudownie, dziewczyny jak zwykle dopięły wszystko na ostatni guzik, a atmosfera była genialna..

Powrót do domu też wspominam miło, bo towarzystwa dotrzymała mi Dezemka.. Moja droga dziękuję za kilkugodzinną rozmowę i wszystkie rady :*

Na koniec jeszcze fotki skarbów otrzymanych od sponsorów. Dziękujemy !!! :)

Poprzednią kurację antycellulitową podkradła mi bratowa.. Tej nie oddam ;)

prawda, że fajna ta nowa butla?

Patrycja miałaś rację. Peeling jest obłędny.. Już się nie mogę doczekać aż sprawdzę też masełko :)

Tego produktu jestem chyba najbardziej ciekawa.. Moje włosy niestety genetycznie są słabe, rzadkie i co tam jeszcze tylko można włosom zarzucić, więc ta kuracja ucieszyła mnie bardzo..

A to coś od AA. Ja tej serii nie znałam.. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi..

Z kremem BB od Essence otrzymanym podczas poprzedniej edycji polubiłam się bardzo.. Ciekawa jestem czy z tym będzie podobnie..

 Ah.. Golden Rose.. Uwielbiam tę markę :D

Kolejny macik do kolekcji :D

Przyznam, że tej marki też nie znałam.. Ciekawa jestem testów..


A tu ciekawostka.. Lemax w innym wydaniu ;)



No i nasi sponsorzy:



AA CosmeticsArkanaBielendaCatriceEssenceGolden RoseLemaxLuksja,Original SourceSeboradinSoraya


Dziękuję pozostałym dziewczynom za udostępnienie zdjęć ze spotkania :)

10 komentarzy:

  1. Fajne to zdjęcie jak pijecie niby płyny do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobał ten pomysł. Fajnie wyszło :)

      Usuń
  2. super spotkanie, super fotki :) a najbardziej podoba mi się to zdanie: "Fajnie jest móc spędzić tyle godzin z osobami, których nie zanudza gadanie o kolejnym lakierze, pudrze czy nowinkach kosmetycznych.." eh... skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wychodzisz na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super! Pożyczę sobie kilka zdjęć (:
    Zrobiłaś mi świetne zdjęcie, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)