piątek, 15 sierpnia 2014

Vipera Floe #401

Dobra, to zabrzmi dziwnie, ale lakier który chcę Wam dziś pokazać to piasek, ale taki żelkowy trochę  ;) Wiem, wiem.. Takiej tekstury jeszcze nie wymyślili ;)
No ale po ostatnim holo żelku od Colour Alike oglądałam sobie swatche lakieru Vipera Floe #401 i autentycznie mam wrażenie, że ten piasek ma w sobie troszkę żelka..
Może Wy się wypowiecie na ten temat..

W każdym razie lakier ma luźną jak na piasek konsystencję. Pędzelek jest gruby, ale wygodny, a malowanie przyjemne.

Niestety pigmentacja w  przypadku #401 jest gorsza aniżeli numerku #408, który pokazywałam TUTAJ.
Żeby 2 warstwy wyglądały dobrze, druga musiałaby być dość gruba.. Dlatego też polecam 3 cieńsze.

Sama formuła generalnie też jest inna aniżeli #408. Pomijając nieco żelkową fakturę, mniej widoczny jest też strukturalny efekt, oraz brokat, którego w tym kolorze nie ma tak dużo.

Tym niemniej sam odcień i efekt końcowy podoba mi się bardziej :)
Może dlatego, że kocham fiolety, a ten jest na prawdę ładny..

Lakier kupić możecie na stronie VIPERA i w wybranych drogeriach.

7 ml buteleczka kosztuje 6,99 zł.

Ciekawa jestem czy i Wam się spodoba..











lakier dostałam do przetestowania od marki Vipera podczas spotkania blogerek



24 komentarze:

  1. Jak sie przyjrzeć to faktycznie wygląda żelkowo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Taki nie typowo piaskowy jest..

      Usuń
  2. bardzo fajny, i ma cos z tego zelka faktycznie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff.. Czyli to nie tylko moje wrażenie.. Już się bałam, że coś źle widzę ;)

      Usuń
  3. Z piaskami Vipery się nie spotkałam;>
    No i ja też muszę się zgodzić z żelkowym efektem, jest taki hmm... mokry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokry to dość trafne określenie :)

      Usuń
  4. Naprawdę ładny...tak własnie myslę i chyba w swoim zbiorze nie mam żadego piaska, o..o..o

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobrze prawisz, kobieto. Mokry żel-beton :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię lakiery Vipery ale tych piasków jeszcze nie spotkałam :( ogólnie zawsze mam problem z lakierami tej firmy - trudno je dorwać poza internetem :( ale będę sie starać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stacjonarnie też ich nigdzie nie widziałam.. Na szczęście dla mojego portfela ;)

      Usuń
  7. Rzeczywiście ma w sobie coś z żelka! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaakie cudo, piękny kolor i faktura - taki mokry piasek - bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piasko-żelkom mówię nie i stawiam na piasko-glittery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Piasko-glittery też lubię.. Gdyby tylko nie trzeba było tak się męczyć z ich zmywaniem..

      Usuń
  10. Lakier jest bardzo specyficzny. Pewnie po dłuższym przyglądaniu się w końcu bardzo by mi się spodobał. Na razie jestem do niego mało przekonana. Chociaż kolor podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy odcień i rzeczywiście coś jest na rzeczy z tym żelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pknie! szkoda ze u mnie piaski dlugo sie nie utrzymuja :(

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)