poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pueen na miętusie

Wczoraj obiecałam Wam zdobienie na miętowym macie od Golden Rose, tak więc zapraszam.. :)

Zdobienie jest proste, ale nie ukrywam, że zależało mi by było subtelne i jedynie dopełniało całości a nie skupiało na sobie uwagi.. To miętus miał być na pierwszym planie i to mi się chyba udało :)

Baza to 2 warstwy Golden Rose Matte #31. Na niego wrzuciłam stempel z płytki Pueen Encore SE01A, wykonany fioletowym lakierem Golden Rose Rich Color  #32. Topu wyjątkowo nie dodawałam chcąc zachować matowe wykończenie..

Co o tym myślicie?






14 komentarzy:

  1. wygląda jak rybie łuski :D śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda na tym macie. Gdyby na wierzchu był top (obojętnie, czy matowy czy błysk), to nie miałby takiego efektu trójwymiarowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość świetna! subtelnie i ciekawie, a kolory piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie! boskie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Marzą mi się takie czarne ze srebrnymi wzorami :3
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie wyszło idealnie, a miętusik cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się to podoba! mam obydwa lakiery... :D tylko płytek mi brak ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę płytki ;) Ładne połączenie, z daleka wygląda jak ogon Arielki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ten wzór, podba mi się całość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)