czwartek, 7 sierpnia 2014

Motyle skrzydła

Witajcie moi drodzy.. :)

Dziś chciałabym Wam pokazać moje pierwsze podejście do motywu dość popularnego ostatnio, stosunkowo prostego do wykonania, a jednocześnie bardzo efektownego.. Chodzi oczywiście o skrzydła motyla.. :)

Jestem odrobinę sfrustrowana, że znów nie udało mi się zrobić zdjęć w pełni oddających błysk jaki miał ten mani i jego urok, ale cóż.. Póki co takie muszą wystarczyć (a jeżeli ktoś z Was może mi coś podpowiedzieć odnośnie ustawień lustrzanki zarówno przy świetle słonecznym jak i sztucznym, to będę wdzięczna)..

Malowanie zaczęłam od 2 warstw różowego lakieru Golden Rose Color Expert #48. Później za pomocą gąbeczki dodałam mix wspomnianego już GR CE #48 oraz Golden Rose Rich Color #103.  Na końcowych zdjęciach może tego tak nie widać, ale takie delikatne combo dało fajny kolor jako bazę..

Na to, znów za pomocą gąbeczki,  nałożyłam złotawy brokat, czyli Golden Rose Jolly Jewels #122. Swoją drogą szalenie mi się ten lakier podoba.. Solo go nie nosiłam, ale jestem pewna że będę często go wykorzystywać jako dodatek, bo błyszczy przepięknie :)

Dalej już tylko stempel z płytki Bundle Monster BM-424 wykonany czernią Konad, top coat i gotowe :)

Jak Wam się podoba?







41 komentarzy:

  1. świetne, musze wkońcu wypróbować ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne :) takie zdobienie tez za mna chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. Nic tylko zabrać się za malowanie :)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie próbowałam tego wzoru na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja mam maasę takich wzorów, które czekają by je wreszcie zmalować.. Z tym też strasznie długo zwlekałam..

      Usuń
  4. Bardzo ładny wzorek, widziałam już taki jednak w twojej kolorystyce jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo popularny motyw, dlatego tym bardziej mi miło że moja wersja Ci się spodobała :)

      Usuń
  5. to kolejny motyw, którym się zachwycam, a którego nie mam odwagi spróbować... muszę w końcu przysiąść do tutków na YT i pouczyć się trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat dość prosty motyw.. Serio.. nie ma się czego bać, nawet jeżeli nie masz płytki ze stemplem :)

      Usuń
  6. Cudownie, uwielbiam efekt jaki dają skrzydła motyla ;-) piękny manicure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. Też uważam, że to bardzo wdzięczny motyw.. Daje tyle możliwości.. :)

      Usuń
  7. Fajnie to wygląda,szkoda że nie mam tej płytki bo z pewnością często byłaby w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór spokojnie możesz ręcznie wymalować :)

      Usuń
  8. ohhhhh są świetne!! aż zainspiruje mnie to do makijażu motylowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. To chętnie zobaczę, bo ja z kolei makijażowo jestem "zielona" ;)

      Usuń
  9. woooow pięknośc na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  11. piękne i ten lakier bazowy też super się prezentuje :)
    ale płodna jesteś ostatnio jeśli o wzorki chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pewnie dlatego, że rzadko kiedy noszę jakiś lakier solo ;)

      Usuń
  12. Kolejny wzór który ,,kiedyś muszę zrobić" :-) A pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie :-P Baaaardzo mi się podoba to zdobienie :-) Może tylko nie użyłabym różowych lakierów jako bazy :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat motylka można na chyba każdym kolorze wedle uznania strzelić ;)

      Usuń
  13. Zawsze mi się podobały mani z tym motywem :)
    Co co zdjęć, to wydaje mi się, że błyskanie rzadko dobrze wychodzi na paznokciach pokazywanych z przodu z przesłoną wysoką. Przy przesłonie np. 3,2 albo 3,5 pokazane pod kątem drobinki rozmazują się i wtedy chyba najbardziej widać efekty świetlne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz.. Dziękuję za radę.. Na pewno spróbuję.. Niestety z tymi moimi zdolnościami fotograficznymi to chyba nigdy się nie poprawi.. Nie potrafię nawet spamiętać jakich ustawienia kiedy użyć żeby było dobrze.. ;)

      Usuń
  14. piekny wzor! polaczenie kolorow wspaniala ei wyglada jak skrzydla motyla!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)