sobota, 8 marca 2014

Paese #105

Dziś zdobienia nie będzie ;)

Wiele z Was prosiło o częstsze wrzucanie recenzji lakierów solo, dlatego dziś będzie właśnie taka recenzja..

Chciałabym Wam pokazać lakier Paese #105, który trafił do mnie w pudełeczku PaeseBox.
To miniaturka, ale pełna wersja zawiera 9 ml lakieru i kosztuje 15,90 zł.

Numerek 105 to intensywny malinowy róż o kremowym wykończeniu. Konsystencja lakieru jest dość luźna, dokładnie tak jak lubię, przez co malowanie nim było bardzo przyjemne. Duży plus za świetną pigmentację. Na zdjęciach widzicie 1 warstwę lakieru !!!  J

Schnięcie jednak mogłoby być nieco szybsze.. No i minus za lekkie brudzenie skórek podczas zmywania.. Na szczęście płytki mi nie przebarwił..

Lakier cudnie prezentował się z błękitnymi stemplami.. Pokażę je Wam w kolejnym poście.. :)

A Wam jak się podoba?






flash






Przy okazji zapraszam na rozdanie u Inanny.. Lakierowe oczywiście ;)




24 komentarze:

  1. Cudna malinowa czerwień. Ciekawa jestem zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdobienie podobalo się bardzo.. Mam nadzieję, ze Wam też się spodoba :)

      Usuń
  2. Cudny kolor. Idealny na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna malinka :)) Lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery kryjące już pierwszą warstwą, a jest ich niewiele ;) Kolor piękny, ślicznie błyszczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zdecydowanie tym zaskoczył.. :)

      Usuń
  5. Piękny ten odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nei wiem czy to malinowy róż z czerwonymi tonami czy odwrotnie.. Na żywo chyba jednak skłaniam się ku różowi, ale na fotkach wydaje mi się bardziej czerwony..Hmm

      Usuń
  6. cudowny odcień, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny, to fakt.. A zobaczysz jak fajnie się prezentował ze zdobieniem :D

      Usuń
  7. Bardzo ładna malinka ;) lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć zazwyczaj jednak nie solo ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)