Przejdź do głównej zawartości

China Glaze Crinkled Chrome - ZAPOWIEDŹ

W styczniu 2014 roku (przynajmniej tak podaje informacja prasowa, choć ja widziałam ją już w sklepach internetowych) na rynek wejdzie kolejna kolekcja China Glaze o nazwie Crinkled Chrome.
Kolekcja składać się będzie z 6 lakierów chromowych o dość oryginalnym, dla mnie zupełnie nowym wykończeniu.. Mają wyglądać jak nieco zmarszczony metal.. Hmm.. Ciekawa jestem..Widziałam kilka swatchy w internecie (zerknijcie chociażby TUTAJ) i sama nie wiem co o nich myśleć.. Śmieszne są.. Pewnie z ciekawości na któryś się skuszę.. A Wy?



ALUMINATE - cool silver


I'M A CHROMATIC - baby pink



CRUSH, CRUSH BABY - powder purple



IRON OUT THE DETAILS - icy blue



DON'T BE FOILED - soft teal



WRINKLING THE SHEETS - light powder green


Mi najbardziej podobają się chyba Iron Out the Details i Crush, Crush Baby..
A Was które zaciekawiły? A może ta kolekcja to totalnie nie Wasza bajka??

Komentarze

  1. ja bym je nazwała chromowymi piaskami to jest coś podobnego do tej nowej kolekcji Holiday tylko że z paseczkami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że one nie wyglądają zupełnie jak piaski.. Bardziej jakby zatopiony był w nich glitter, który tworzy nierówną powierzchnię, ale nie różni się kolorem od bazy..

      Usuń
    2. tak wiem co masz na myśli tylko że w tych nowych holidayach jest tak samo, mają naprawdę mało drobinek w sobie

      Usuń
    3. Nie widziałam nowych Holiday na żywo, może faktycznie tak być.. ;)

      Usuń
  2. Też nie za bardzo wiem, co o nich myślę, poczekam i zobaczę parę recenzji wtedy pewnie wyrobię sobie opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakie będą na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow amazing colors! So sparkling and vibrant!
    Kisses

    Viky --- MySecretFashionPoison

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropieństwo, zbomblowany frost ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Widzę, że nie przypadły Ci do gustu ;)

      Usuń
  6. Soft teal kolorystycznie mi przypasował.Ja raczej poczekam na tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat dla mnie jest jednym z najmniej interesujących, ale to rzecz gustu.. Ciekawa jestem czy faktycznie znajdzie się za jakiś czas odpowiednik dostępny u nas i tańszy..

      Usuń
  7. Eeee... Taki chrom z badziewiem w środku :-P Nie wygląda to najlepiej.
    Trochę na zasadzie ,,zróbmy coś nowego, wpakujmy drobiny do chromu". Ciekawe kiedy wpadną na to samo z lakierami holo :-P (może jakaś firma kosmetyczna to przeczyta?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że ostatnio firmy kombinują bardzo.. Większość rzeczy już była, żeby sprzedać trzeba wyjść z jakąś nowością.. Ja tam się cieszę, bo między bublami na pewno nie raz trafi się coś ciekawego.. :)

      Usuń
  8. a mi się podoba calusieńka kolekcja - uwielbiam efekt chromu na paznokciach. brałabym wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Tę kolekcję albo się pokocha jak Ty, albo od razu znienawidzi.. ;)

      Usuń
  9. cool silver mi sie najbardziej spodobał ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. totalnie nie dla mnie;) miałabym wrażenie, że mam coś na paznokciach, w sensie nie proszonych gości ala paprochy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Domyślam się, ze nie Ty jedna tak je odbierzesz..

      Usuń
  11. bardzo podoba mi się srebrny! wygląda jak przyspawane resztki metalu do gładkiej, metalowej płyty *__* >ale ja dziwne mam upodobania< ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci powiem, że opisałaś go idealnie. Faktycznie tak to wygląda ;D
      A co do upodobań.. Myślę, że to taka kolekcja którą albo się pokocha, albo od razu znienawidzi.. Tak jak ten biały piasek China Glaze, który wypuścili ostatnio.. Moim zdaniem maszkara ;)

      Usuń
    2. A mnie ten biały śniegowy bardzo kusi :) A i na chromiaczki się skuszę, 2 na pewno (jak nie więcej) :)

      Usuń
    3. ja tej maszkary będę broniła! :) mnie tam się podoba!

      Usuń
    4. Rzecz gustu.. Ja generalnie kocham China Glaze, ale ten jakoś zupełnie mnie nie kusi..

      Usuń
  12. ooo ale dziwne! ale podoba mi się srebrny albo ten "miętowy", wygląda jak folia aluminiowa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziwne i faktycznie trochę śmieszne :D chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, to na pewno.. Ja jeszcze sama nie wiem.. Jeden kolorek chyba bym chciała, ale raczej z ciekawości..

      Usuń
  14. Obiecująco wyglądają! Ciekawe jak się prezentują na pazurkach ;)
    Zapraszam na rozdanie http://treepsy.blogspot.com/2013/12/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku podrzuciłam link do swatchy.. Dziwne są, ale dość ciekawe..

      Usuń
  15. ciekawe jakie będą ten crush baby mi się spodobał najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są dziwne ale... podobają mi się :D Po obejrzeniu swatchy, stwierdzam, że któryś na pewno musi być mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano dziwne.. I chyba w tym tkwi ich urok, bo normalnie takie wykończenie to nie do końca moja bajka..

      Usuń
  17. Chyba bym się nie skusiła, dziwne są.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..