poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Tydzień z AllePaznokcie - #031H

Korzystając z tego, że wczoraj wreszcie udało mi się załapać na słonko i porobić swatche wielu lakierów, ten tydzień ogłaszam tygodniem AllePaznokcie ;)
Poza zaplanowanymi postami codziennie pokażę Wam jeden z lakierów tej właśnie marki..
Mam nadzieję, że nie zanudzę Was pisząc codziennie ;)

Na pierwszy ogień pójdzie numerek 031H, który możecie kupić TUTAJ za 6,90 zł

Ten lakier niestety ma bardzo mizerniutkie krycie.. Na zdjęciach mam aż 5 warstw !!! a jak widzicie końcówki nadal są widoczne.. Kiepściutko.. Dla mnie solo odpada..
Nieźle za to spisuje się jako holograficzny top, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach..

Konsystencja i czas schnięcia natomiast bez zarzutu..

Jak Wam się podoba?






od lewej:

- China Glaze Near Dark
- China Glaze Grape Pop
- Color Club Red-ical Gypsy


z jedną warstwą lakieru AllePaznokcie 031H


produkt został mi wysłany do zrecenzowania

14 komentarzy:

  1. pięć warstw? to trochę za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow 5 warstw to zdecydowanie za dużo, ale i tak jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki, ale faktycznie, tylko jako nawierzchniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się efekt 5ciu warstw, ale gdybym musiała tyle ich nałożyć, to lakier wyleciałby przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak słabo kryje, bo solo podoba mi się najbardziej... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jako nawierzchniowy zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, szkoda że słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście krycie jest nie najlepsze ;/ ale wygląda ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, lepiej nadaje się na top. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Zarówno solo jak i na innym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym go wrzuciła na coś białego lub ekri :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)