czwartek, 4 kwietnia 2013

Lizaczki ;)

Pewnie zauważyłyście, że ostatnio mało mnie w blogosferze.. Strasznie zabiegana jestem.. ;)
Postaram się nadrobić wszystko niebawem, a póki co zapraszam na szybką notkę..

I bet you've noticed I didn't spend much time blogging recently.. It's just that I have so many things on my mind right now.. That's why today I have just a quick note for you.. 

Baza / base colour: Golden Rose Paris 242
płytki / plates: BM02 (lizaki/lollipops) i GA14 (białe tło / white background)
lakiery do stempli / stamping polishes: China Glaze Snow i Wibo czarny (black)





Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Hope you'll like it :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęcy wzorek, kolory w sumie też. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, dziewczęcy wzorek. Bardzo mi się efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ciekawy efekt.:D
    Pozdrawiam, obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, ale się słodko zrobiło.
    Nie wolno człowieka z samego rana takimi cudownościami atakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie :)
    PS. Teraz tło bloga napawa optymizmem, zmiana na ogromny plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna szata graficzna :) A lizaki jak zobaczyłam na facebooku, to aż mi się cieplej i weselej zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu teraz ładnie u Ciebie:) Lizaczki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają słodko :) bardzo dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)