czwartek, 25 października 2012

China Glaze It's Alive

Czas na recenzję cudeńka, które zawojowało moje serducho..

China Glaze It's Alive to lakier z kolekcji Haunting Halloween 2011.

W żelkowej bazie zatopiony jest drobniutko zmielony zielony glitter-taki pyłek (to chyba on daje krycie), oraz większe i mniejsze drobinki zarówno okrągłe jak i w kształcie hexagonów.
Całość w oliwkowo-bagiennej tonacji ;)  Coś niesamowitego, nie tylko na aktualną porę roku..

Konsystencja jest stosunkowo luźna, a malowanie bezproblemowe. Krycie uzyskujemy już przy drugiej warstwie. Również ze schnięciem nie ma problemu, aczkolwiek na górę trzeba dorzucić mu top, bo sam w sobie jest nieco chropowaty..

Dość trudno było mi uchwycić go na zdjęciach.. Lakier mieni się niesamowicie i to nie tylko w słońcu.. Świetny efekt daje też różna wielkość drobinek..  Ja jestem zachwycona.. To aktualnie jeden z moich ulubionych lakierów.

Ciekawa jestem czy i Wam taki bagienny odcień przypadnie do gustu.






z flashem



27 komentarzy:

  1. niesamowity, pierwszy raz się z takim spotykam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czaiłam się na niego od dawna.. Uważam, że jest niesamowicie oryginalny.

      Usuń
  2. świetny wynik jeśli chodzi o krycie :)
    Jeśli chodzi o kolor i wykończenie to lakierowe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Spodziewałam się, że słabiej kryje, a tu taka miła niespodzianka..

      Usuń
  3. Bardzo fajny kolor :) Skojarzył mi się ze skórą jaszczurki albo innego gada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak o tym piszesz, to powiem Ci, że całkiem trafne skojarzenie :)

      Usuń
  4. bardzo oryginalny kolor. Pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujący! z choinką mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, coś w tym jest..
      Choć świątecznie bardziej kojarzy mi się chyba jednak Glittering Garland, ale jego pokażę dopiero za jakiś czas..

      Usuń
  6. a mi jakoś średnio się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Jesteś chyba pierwszą osobą, która nie jest nim zachwycona ;)

      Usuń
  7. Kojarzy mi się z rosą na liściach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, ale dla mnie by był za mocno bombkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest brzydalem, ale ma w sobie TO COŚ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, muszę swój wygrzebać, bo mi przypomniałaś jaki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtórzę po raz n-ty że jest przecudny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)