Przejdź do głównej zawartości

Szampony w kostkach LUSH - uwaga tasiemiec ;)

Szampony w kostkach LUSH poznałam (i tu nie ma niespodzianki J ) dzięki Wizażowi.. Trafiłam na wątek poświęcony tej firmie, postanowiłam spróbować i przepadłam ;)

Pisałam już wcześniej o peelingu Dark Angels, dziś zbiorczo szampony w kostkach.
Na zdjęciach zrobionych przeze mnie znajdziecie tylko 4 szampony, ale to nie wszystkie jakie miałam okazję wypróbować, dlatego też wspomogę się tutaj zdjęciami ze strony Lush (lush.co.uk).

Ten post postanowiłam zorganizować nieco inaczej niż moje dotychczasowe recenzje, żeby było trochę czytelniej (przynajmniej taka mam nadzieję)..
Opiszę każdy szampon po kolei, od razu dodając jakie na mnie zrobił wrażenie.
Zaznaczam też od razu, że to tylko moja opinia na ich temat.. Każdy z tych szamponów ma zarówno swoje fanki jak i zagorzałe przeciwniczki.. Nasze włosy i skóra różnią się od siebie, dlatego też każdemu co innego opowiada.. J

Z góry lojalnie uprzedzam, że to wyjątkowo długa notka ;)

No to zaczynamy:


GODIVA


lush.co.uk


OPIS: 

Szampon w kostce z dodatkiem odżywki. Godiva to połączenie opatentowanej bazy na szampon w kostce, z sexownym zapachem jaśminu oraz wieloma dodatkowymi  składnikami dla lepszego odżywiania włosów podczas mycia. Masło kakaowe, masło shea, olej z kamelii, olej jojoba, olej macadamia, olej kokosowy i masło cupuacu odżywią włosy oraz nawilżą skórę głowy. Godiva świetnie nada się dla włosów długich lub suchych, które potrzebują bardziej kremowego szamponu. Upojny zapach utrzymuje się na włosach przez cały dzień.


SKŁAD:  


*  występuje naturalnie w olejkach eterycznych
na zielono – składniki naturalne

CENA: 6Ł (ok. 30 zł)  za kostkę 55g


MOJA OPINIA:

Zapach tego szamponu jest faktycznie powalający i długo utrzymuje się na włosach. Mimo śmiesznej formy, podobnie jak pozostałe szampony z którymi miałam do czynienia, świetnie się pieni. Wystarczy kilka razy delikatnie przetrzeć kostką włosy by uzyskać sporą ilość piany.Wydajność tych szamponów jest również bardzo dobra (poza Trichomanią ale o tym potem). Niestety z Godiva się mimo wszystko jednak nie polubiłam.
Ze wszystkich tych szamponów ona zdecydowanie najmocniej plątała mi włosy.. Do tego stopnia, że nawet dodatkowe odżywki nie ułatwiały sprawy. Poza tym stan moich włosów po jej użyciu również pozostawiał wiele do życzenia..  Tak więc dałam sobie z nią spokój.




*   SEANIK


lush.co.uk



OPIS: 

Inspirowany oceanem szampon z dodatkiem wodorostów i soli morskiej. Zawiera dodatek mchu irlandzkiego oraz wodorosty nori. Całość tworzy bogaty w składniki mineralne żel zmiękczający włosy. Sól morska dodaje włosom objętości i sprężystości a olejek cytrynowy nadaje im blasku. Całości dopełniają zapachy tropikalnej wyspy: mimoza, kwiat pomarańczy i jaśmin, które pozostawiają włosy lekkie i świeże.  

SKŁAD:  


* występuje naturalnie w olejkach eterycznych
-  na zielono – składniki naturalne


CENA: 5Ł (ok. 25 zł)  za kostkę 55g


MOJA OPINIA:

Zapach Seanika zdecydowanie mniej mi się podoba niż na przykład zapach Godivy ale nie jest z nim najgorzej.. ;)
Nie jest to typowo morski zapach, na co zapewne mają wpływ właśnie jaśmin, pomarańcza i mimoza.
Wydajność również bardzo dobra, podobnie pienistość. Nie plącze moich włosów tak jak Gidiva, fajnie je oczyszcza i delikatnie unosi u nasady.. Lubię go, ale nie jest to mój faworyt..




* ULTIMATE SHINE


lsuh.co.uk


OPIS: 

Pozbądź się brudu i pozwól swoim włosom błyszczeć.
 Ultimate Shine łagodnie a zarazem dokładnie usuwa tłuszcz, brud i pozostałości kosmetyków do stylizacji.  Szampon zawiera absolut z liści fiołka o właściwościach antybakteryjnych, ylan ylang a także niezwykle drogi olejek elemi, które nadają włosom piękny zapach.
Jeżeli szukasz szamponu, który solidnie oczyści Twoje włosy i sprawi, że będą pięknie błyszczeć, to nie znajdziesz nic lepszego niż Ultimate Shine.


SKŁAD:  


* występuje naturalnie w olejkach eterycznych
-  na zielono – składniki naturalne


CENA: 5Ł (ok. 25 zł)  za kostkę 55g


MOJA OPINIA:

Cóż.. Moim zdaniem to najgorszy z szamponów jakie testowałam.. Z moimi włosami nie robi nic pozytywnego. Nie nabłyszcza ani trochę, myje jak każdy najzwyklejszy szampon, zapach tez mnie jakoś specjalnie mnie nie zachęca. Nic specjalnego. Tylko wydajność jest w porządku. 



*   TRICHOMANIA

lush.co.uk





OPIS: 

Bogaty, kremowy szampon kokosowy w kostce, który odżywia i zmiękcza włosy suche lub kręcone. Orzechy kokosowe doskonale sprawdzają się w pielęgnacji skóry ale też świetnie nadają się do nawilżania i odżywiania włosów. Aby w pełni wykorzystać ich działanie, wzbogaciliśmy nasz szampon dużą dawką kremowych kokosów oraz lecytyną która dostarcza włosom proteiny. Bogata piana zmiękcza i nabłyszcza włosy, dokładnie myjąc je i nie powodując przy tym ich wysuszania. Piękny kokosowy zapach pozostaje na włosach przez długie godziny.
Jeśli kochasz swoje włosy – zaaplikuj im kurację kokosami.

Tricha oznacza włosy.


SKŁAD:  


* występuje naturalnie w olejkach eterycznych
-  na zielono – składniki naturalne


CENA: 5Ł (ok. 25 zł)  za kostkę 100g


MOJA OPINIA:

Trichomania pachnie pięknie (szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się na włosach)..
Jestem fanatyczka wszystkiego co kokosowe więc pod tym względem jest to dla mnie szampon idealny. Niestety wydajność jest mniejsza niż w pozostałych, okrągłych szamponach, bo też i konsystencja Trichomaniii jest nieco inna. Tamte są bardziej zbite, twardsze. Trichomania natomiast jest delikatniejsza, bardziej miękka i niejako szybciej „znika”. Aczkolwiek za tę samą cenę mamy jej niemal dokładnie 2 razy więcej więc w sumie na jedno wychodzi. Jeśli zaś spojrzeć na właściwości pielęgnacyjne tego szamponu, to początkowo byłam zachwycona. Włosy czyste, delikatnie nawilżone, ciut wygładzone (choć nadal bez odżywki ani rusz). Potem jednak poznałam NEW oraz Karma Kombę i Trichomania poszła nieco w odstawkę.. Fajny szampon ale mogąc wybierać zdecydowałabym się na szampony które opiszę zaraz poniżej i które to są moimi faworytami właśnie.




*   NEW SHAMPOO BAR

lush.co.uk




OPIS: 

Fundamentem dla zdrowych włosów jest zdrowa skóra głowy. Ten szampon ma za zadanie nadać piękny blask włosom, a cebulki pobudzić do maksymalnego wzrostu. Napar z pokrzywy i mięty pieprzowej nadaje włosom blask. Rozmaryn i pokrzywa dodatkowo chronią, oczyszczają i uspokajają skórę głowy, a także nabłyszczają włosy. Szampon wzbogaciliśmy dodatkowo olejkiem z wawrzynu, olejkiem goździkowym oraz olejkiem z liści cynamonowca, które wspólnie stymulują skórę głowy oraz mieszki włosowe do wzrostu. Olejek z mięty pieprzowej natomiast poprawia krążenie krwi, co dodatkowo pobudza cebulki włosów.
Uważa się również, że mięta hamuje wypadanie włosów.

Stres, hormony i styl życia mogą powodować przerzedzenie i wypadanie włosów. Jeżeli chcesz ponownie dodać swoim włosom wigoru, użyj szamponu NEW !!!


SKŁAD:  


* występuje naturalnie w olejkach eterycznych
-  na zielono – składniki naturalne


CENA: 5Ł (ok. 25 zł)  za kostkę 55g


MOJA OPINIA:

NEW to obok Karmy Komby jeden z moich faworytów.. Boski korzenno-cynamonowy zapach, kojarzący mi się trochę ze świętami, łatwość stosowania, wydajność no i oczywiście działanie, powodują, że z przyjemnością sięgam po ten szampon.
Moje włosy są po nim ładnie oczyszczone, delikatnie uniesione u nasady, świeże. Mniej ich wypada, choć oczywiście jednocześnie stosuję sporo innych kosmetyków w walce z tym problemem więc to nie jedynie zasługa NEW. Szampon nie potęguje plątania moich włosów (a jak już wiecie mam z tym spory problem), nie wysusza.. Ja jestem zadowolona.




*   KARMA KOMBA





OPIS: 

Doskonałe mycie z dużą ilością piany oraz włosy pachnące Karmą.
Karma to nasz sygnowany zapach już od początków istnienia firmy Lush. Staraliśmy się stworzyć szampon, który nie tylko doskonale oczyści wasze włosy ale i sprawi, że będą pachniały Karmą przez cały dzień.



SKŁAD:  


* występuje naturalnie w olejkach eterycznych
-  na zielono – składniki naturalne


CENA: 5Ł (ok. 25 zł)  za kostkę 55g


MOJA OPINIA:

Opis producenta nie jest zbyt bogaty, co mnie dziwi bo to moim zdaniem jeden z najlepszych szamponów.. Ciekawie pachnie pomarańczami, sosną i paczuli, świetnie myje, pozostawia włosy świeże, czyste i błyszczące. Nie plącze włosów, jest wydajny, świetnie się pieni.. Czego chcieć więcej? J



PODSUMOWANIE:


Szampony Lush to dość ciekawa alternatywa dla tradycyjnych szamponów drogeryjnych. Ich skład nie jest w 100% naturalny ale i tak znacznie przyjaźniejszy niż zwykłych szamponów.
Szampony fajnie się pienią, są wydajne, ciekawie pachną..
Szkoda tylko, że nie można ich dostać w Polsce.. Trzeba szukać w sklepach stacjonarnych Lush lub zamawiać przez Internet.

A jakie są Wasze doświadczenia z firmą Lush? Miałyście okazję wypróbować ich szampony albo inne kosmetyki? Co o nich sądzicie?  

 I jeszcze kilka fotek :)



Komentarze

  1. uwielbiam lushowe szampony :) najbardziej New, KK miałam tylko próbkę ale przymierzam się do kupna całego szamponu. Fajny też jest squeaky green, mocno oczyszcza

    OdpowiedzUsuń
  2. KK na prawdę polecam.. Mi początkowo zapach średnio pasował ale teraz juz ok.. No i działanie super.. Za to Squeaky Green jeszcze nie miałam okazji spróbować..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie próbowałam ale z chęcią kiedyś jak będę mieć okazję kupie sobie jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowite... ju wiem, ze najpierw probowalabym go umiescic w ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. omg jaki dlugi wpis:)hehe:D
    nie mialam tego nigdy ale wole tradycyjne szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że jest tak trudno dostępny :(
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie kuszą mnie te szampony ale cena troche odstrasza, wypatrzyłam wczoraj w jednej z galerii sklep organiczny z szamponami w mydle i kosztowały tylko 13zł chyba się skusze, żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie nigdy tego nie próbowałam, ale słyszałam, że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie tasiemce czyta się z wielką przyjemnością :)
    Boję się tylko, że te szampony mogą zostawiać mi we włosach jakieś paprochy :P Sama nie wiem, który byłby dobry dla mnie. Chyba wszystkie musiałabym wykupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, o to się nie martw.. Nigdy żaden paproch ani nic podobnego się w moich włosach po szamponach Lush nie znalazł.. ;)
    Co do wyboru to niestety trzeba testować bo gusta są różne.

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mówiąc zupełnie nie rozumiem fenomenu tej firmy.Kilka razy byłam w butiku tej firmy i za każdym razem wychodziłam z pustą torbą.

    OdpowiedzUsuń
  12. używam tych szamponików od czasu do czasu. Szczególnie Seanik. Ogólnie jestem z nich zadowolona, ale osobiście troszkę przesuszają mi włoski, dlatego używam ich maksymalnie raz w tygodniu czasami nawet raz na 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm, świetnie się to prezentuje ; ) z chęcią wypróbuje. Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam godiva i TRICHOMANIA. :) zapachy przypadały mi do gustu. skoro pisałaś o dark angels to już szukam tego postu bo niedługo i w moje ręce wpadnie. :) już nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przetestowałam już wszystkie i moje ulubione to New i Seanik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci za tą recenzję - zupełnie nie wiedziałam który wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja Ci się przydała.. Oczywiście musisz wziąć pod uwagę, że każdemu co innego pasuje, ale pewne wskazówki myślę, że i tak się przydadzą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..