poniedziałek, 5 czerwca 2017

El Corazon i UberChic 13-03

Hej.

Wczoraj obiecałam pokazać Wam zdobienie z użyciem lakieru El Corazon 423/744 Life is Life: Luck ( recenzja tutaj: KLIK ), a więc oto i ono.

Poza lakierem Luck, użyłam również:

- El Corazon 423/36 Prisma (recenzja wkrótce)
- Mundo de Unas Reddish
- Born Pretty Store - czerń i biel stemplowa
- clear stamper UberChic
- płytka UberChic UC 13-03
- top Mollon Pro

Na środkowych dwóch palcach i kciuku mam El Corazon Luck, na wskazującym i małym El Corazon Prisma.
Widać niestety końcówki, które bez czarnej bazy pojawiają się dość szybko.
Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko mani Wam się spodoba :)










Lakiery El Corazon znajdziecie w sklepie internetowym
Zajrzyjcie też na ich Instagram. Jest tam masa swatchy, nowości, promocje :)


[ENG]
You can buy El Corazon polishes in their webstore

Make sure to visit their Instagram too. 
There are plenty of swatches, news and promotions there.



kliknij

4 komentarze:

  1. Super takie paznokcie wyglądają ;) Jest ciekawie i kolorowo , czyli tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie przypomina mi trochę pawie pióra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra - dostałam oczopląsu ;) Dużo się dzieje ale fajnie się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)