piątek, 31 marca 2017

Tęczowo się zrobiło..

Pogoda wreszcie wiosenna, więc i mani w odpowiednim klimacie.
Bardzo kolorowy i optymistyczny.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


It's finally warm and sunny outside, so I made a manicure that fits the weather just right. 
It's colourfull and optimistic. I hope you'll like it.



Do zrobienia tego mani użyłam / In this manicure I used:

- Orly Key Lime Twist
- Golden Rose Matte 28
- Golden Rose Matte 30
- Golden Rose Matte 31
- China Glaze Make a Spectacle
- Diadem F-28
- Born Pretty Store Black stamping polish
- Lina Nail Art Supplies plate Feeling Shapely 06








I jak Wam się podoba?

What do you think?

9 komentarzy:

  1. Świetne! Kolorowe, energetyczne i mega optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne :) Powiało trochę latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór stempli przypomina mi liście palmy. ^^ Więc dla mnie to już letnie zdobienie, ale to nawet lepiej! ;) Przepiękne, wesołe kolorki. Chętnie też nosiłabym takie mani. Bardzo mi się podoba.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęczowo, bo wiosna przyszła! Cudowne pazurki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj to już prawie, że letnia pogoda i dobrze! Niech w końcu będzie ciepło i kolorowo tak jak na Twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i chyba już widziałam u Ciebie podobne zdobienie 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)