poniedziałek, 26 grudnia 2016

Renifer i śnieżynki ;)

Świąta już prawie za nami, ale u mnie na paznokciach nadal świątecznie :)
Zapraszam do obejrzenia kolejnego mani.

Baza to piękna czerwień Kiko #493. Świąteczne wzory pochodzą z płytki B.10 Merry Christmas od B. Loves Plates. Odbiłam je bielą Born Pretty Store oraz Jumbo Crystal Clear stamperem od B.Loves Plates.

Jak Wam się podoba?


[ENG]
Christmas is nearly over, but not on my nails ;)
Take a look at my latest manicure.

Base colour is gorgeous red from Kiko #493. The images come from B. Loves Plates plate plate B.10 Merry Christmas. I stamped them with Born Pretty Store white stamping polish using my Jumbo Crystal Clear stamper also from B. Loves Plates.

What do you think?






11 komentarzy:

  1. Śnieżynki to mój ulubiony motyw w grudniu i mimo tego że malowalam je mnóstwo razy wcale mi się nie znudziły :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam reniferki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku żałuje że nie mam żadnej płytki z świąteczno/zimowym motywem i co roku obiecuje że jakąś zamówię żeby mieć na przyszły rok i co roku zapominam :D ta jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. całość śliczna, a Kiko w tym wszystkim dodatkowo się wybija <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny lakier :) Szkoda,że nie widziałam tego Kiko w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ta płytkę i jest cudowna :) Uwielbiam ten wzór reniferka i obecnie też go nosze :) Całość jak zawsze piękna, bardzo lubię połączenie czerwieni i białych śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba :) u mnie też w światecznych zdobieniach dominowały śniezynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny lakier bazowy! i super wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też goszczą śnieżynki na paznokciach. Śliczne są te Twoje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)