sobota, 27 sierpnia 2016

Gerbery..

Hej hej..

Dziś chciałabym pokazać Wam man, który wyjątkowo przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)

Wzór na który się zdecydowałam pochodzi z płytki Creative Shop 07.
Odbiłam go na macie UberChic za pomocą czerni od Born Pretty Store.
Potem przyszedł czas na kolorowanie..
Tutaj wykorzystałam poniższe lakiery:

- Orly Cake Pop jako tło
- Orly Put The Top Down
- Orly Tropical Pop
- Delia Coral 177

Naklejki nałożyłam na bazę z Orly Cake Pop i utrwaliłam Seche Vite.

A oto i efekt :)
Dajcie znać jak Wam się podoba.



[ENG]

Hello.

The manicure I wanted to show you today, was something I was almost proud of ;) I liked it a lot to be honest. Hope you'll like it too..

The design I used came from Creative Shop 07 plate and I stamped it on UberChic mat using Born Pretty Store black stamping polish. Then I started colouring. I used the following polishes:

- Orly Cake Pop jako tło
- Orly Put The Top Down
- Orly Tropical Pop
- Delia Coral 177

I placed my decals over a layer of Orly Cake Pop and sealed it all with Seche Vite.
Here's how it turned out :)

Let me know what you think.










17 komentarzy:

  1. też chce takie, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie Ci wyszły te naklejki! Świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! całość wygląda jak gotowe całopaznokciowe naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stemplowe naklejki są bezkonkurencyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! Ale to mi się podoba :) T eneonowe odcienie idealnie tutaj pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystasz może z ekobiecej? Potrzebuję opinii czy warto bo znalazłam kod zniżkowy :) A paznokcie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gerbery super, kolorystyka jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)