czwartek, 21 lipca 2016

Kostki? Romby?

Sama nie wiem co przedstawia ten wzór.. Raz widzę kostki, raz romby..
Co by to jednak nie było, wzór mi się spodobał, wiec postanowiłam go pokolorować i zrobić z niego naklejki.

Wzór pochodzi z płytki UberChic UC 9-02. Odbiłam go czernią od Born Pretty Store. Do pokolorowania natomiast wykorzystałam pastelowe lakiery Models Own: Strawberry Tart, Grape Juice oraz Blueberry Muffin.

Wyszły nieco mniej intensywnie niż planowałam, ale chyba mimo wszystko nie najgorzej.
Co sądzicie?


[ENG]
I really don't know what I see looking at this design. Rhombs or cubes? Both?
Anyways.. I really like it, so I decided to make some decals using it.

This design can be found on UberChic plate UC 9-02. I stamped it using Born Pretty Store black stamping polish.
I coloured the design with pastel Models Own polishes: Strawberry Tart, Grape Juice oraz Blueberry Muffin.

They turned out less vibrant that I wanted them to, but I still liked them.
What do you think?





16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne co to; ważne , że ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż w oczach się mieni ;) Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyszło! :) na początku myślałam, że to będzie takie mroczne mani, ale teraz jak się przyjrzałam to jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! Koljna genialna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezależnie co to, wyszła świetna iluzja optyczna! I jakie ładne pastelki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mani - kolory i stempel świetnie się razem zgrały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale daje po oczach ta geometria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)