poniedziałek, 7 września 2015

Vipera Natalis #243

Nie udało mi się nigdzie w necie znaleźć swatchy tego koloru, a to rzadko się zdarza.. Może po prostu nie trafił jeszcze w łapki żadnej bloggerki?? :)
W każdym razie dziś chciałabym go Wam pokazać i powiedzieć jak się sprawuje..
Zapraszam do dalszej lektury :)

Vipera Natalis #243 ma bardzo przyjemną formułę. Konsystencja jest luźniutka, a aplikacja bezproblemowa, zwłaszcza z wygodnym, średniej szerokości pędzelkiem.

Do pełnego krycia potrzebowałam co prawda 3 warstw, ale za to bardzo cienkich.. Lakier schnie szybciutko, więc nie sprawiło mi to najmniejszego problemu..

Nie zanotowałam smużenia ani bąblowania, za co kolejny plus.

Lakier ma pojemność 10 ml i kosztuje 8,49 zł.
Dostaniecie go TUTAJ, a także na stoiskach firmowych oraz w wybranych drogeriach.

Jak Wam się podoba?


I didn't find any swatches of this polish online, which is almost impossible ;)
Maybe none of the bloggers own it yet? Anyways, I'd like to show it to you today, and tell you a bit about how it works.
Keep reading :)


The formula of this polish is really nice. It's rather thin, which I like, so the application was great. It was opaque in 3 thin coats and dried really fast.
There was no smudging nor bubbles, so all in all it did good, despite 3 coats.

You can get this polish HERE for 2,99 euro.

What do you think?

















12 komentarzy:

  1. Bardzo podobny kolor mam z Lovely Gloss Like Gel. Ślicznie wygląda w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W związku z tym, że pochodzę z Piaseczna, nie mogę nie lubić Vipery;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh.. Prawa.. Ja bardzo szczerze lubię tę markę.. Ostatnio zakochana jestem w zestawie hamsterków.. Podkład, puder rozświetlający i bronzer towarzyszą mi niemal codziennie już :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie kolor w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, aż się prosi o stempel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zieleń to nie mój kolor, ale będzie wyglądał genialnie jako świąteczna choinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda zieleni na pazurkach nie lubię, ale ten odcień prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek. Niestety jest to kolorek który przy mojej skórze wygląda trupio :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)