piątek, 7 sierpnia 2015

El Corazon Magic Shine 423/556 Magic Berry Princess

Hej kochani..
Dziś chciałabym pokazać Wam kolejnego El Corazonka z moich zbiorów..

Tym razem istne cudo, absolutnie bez wad (no może poza dostępnością/ceną), czyli Magic Berry Princess z serii Magic Shine.




Lakier ma luźną konsystencję i maluje się nim totalnie bezproblemowo. Zero smużenia, bąblowania i tym podobnych..

Do pełnego krycia wystarczyły mi 2 warstwy.

Czas schnięcia bardzo dobry..

Jednym słowem, co tu dużo pisać.. Cudo :D

Z resztą zerknijcie sami..













I jak?? Podoba Wam się??

6 komentarzy:

  1. Mnie średnio się podoba, ale nie lubię perłowych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kolor :) Taki bożonarodzeniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglada na pazurkach, ale kolor nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej trafia ten lakier w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)