środa, 27 maja 2015

Vipera Natalis #280

Vipera Natalis o numerku 280, to piękny, kremowy błękit.. Nie taki przygaszony baby blue, tylko dość intensywny odcień kojarzący się z błękitem bezchmurnego nieba..

Lakier ma pojemność 10 ml i kupić go możecie TUTAJ.


Malowanie nim nie sprawiło mi żadnych problemów.

Konsystencja jest luźna i przyjemna do nakładania.. Nie miałam problemów z bąblowaniem czy smużeniem..  

Pędzelek w tej serii jest grubszy niż w wielu standardowych lakierach, ale jednak nie na tyle szeroki, by utrudniał aplikację, zwłaszcza przy skórkach.. Taki złoty środek powiedziałabym.. :)

Do satysfakcjonującego krycia wystarczyły mi dwie normalnej grubości warstwy..

Czas schnięcia określiłabym jako przeciętny..

Kolorek moim zdaniem jest ładny, parametry techniczne bardzo przyzwoite.. Całkiem fajny lakier..
A Wam jak się podoba??










17 komentarzy:

  1. śliczny jest, jak to niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek ;) skusiłam się na dwa neonki z Vipery ;) genialne kolory, tylko trochę ze schnięciem kiepsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od serii i odcienia trochę.. Jedne schną szybko, inne dłużej..

      Usuń
  3. Ależ przecudny odcień! Aż muszę kiedyś popatrzeć na kolory z Vipery dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam.. Mają na prawdę fajny asortyment i są niedrodzy..

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kolory do stóp w odkrytych butach <3 na lato ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolor jest zbyt jaskrawy. Teraz weszła nowa kolekcja od ANNY - i turkus jest tam idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej kolekcji.. Muszę zerknąć..

      Usuń
  6. Kolor idealny! Właśnie takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mój kolor!!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)