środa, 4 marca 2015

Oj wyczekał się w kolejcie ten mani, wyczekał ;)

Nie pierwszy i nie ostatni raz odkopuję po długich miesiącach mani z czeluści archiwum ;)
Ten czekał sobie na publikację od lata, co widać po zdjęciach robionych w pełnym słonku ;)

No ale wreszcie się za niego wzięłam, odbrobiłam na szybko fotki i dziś chcę go Wam pokazać.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu..

Baza to holo żelek od Colour Alike #530.

Stempel pochodzi z płytki Cici&Sisi 02.

Odbiłam go lakierem Mundo de Unas Iris.
Dodałam kilka ciapek jakimś żółtym lakierem, a całość zmatowiłam topem matującym.

Co sądzicie??







z błyskiem ;)


13 komentarzy:

  1. wersja z błyskiem chyba do mnie bardziej przemawia :) takie żywe kolory się w niej wydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne mani, chyba wolę w błysku, bo baza bardziej migocze, ale wzorki lepsze w macie. 1:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mani kojarzy mi się z papierem pakunkowym takim ozdobnym, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja matowa jest zachwycająca :) Podoba mi się zdecydowanie bardziej od tej z połyskiem. Piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie zawsze bardziej mi odpowiada wersja bez matu i tym razem jest nie inaczej ;-) Błysk tak pięknie wydobywa wszystkie drobinki i ,,brokaty"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Top matujący w tym momencie idealnie podkreśla zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta żółć ożywiła całe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje po oczach, ale jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wakacyjnie :) tak mi się od razu pomyślało, jak zobaczyłam Twoje zdobienie - no i jak widać się nie pomyliłam ;) fajnie wszystko jest zgrane, lubię takie zdobienia z pozytywną energią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to zdobienie wygląda w macie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! W macie wygląda bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)