czwartek, 16 października 2014

Paese #177

Dziś mam dla Was krótką recenzję lakieru przywiezionego ze spotkania blogerskiego w Warszawie..

Bohaterem postu jest iście Shrekowa zieleń marki Paese ;)
Lakier nosi numerek #177 i jest to klasyczny kremik.

Lakier ma luźniutką konsystencję, co mnie osobiście bardzo cieszy :)
Nie smuży, łatwo się aplikuje.. Na prawdę super..

Do satysfakcjonującego krycia potrzebne były mi dwie warstwy.

Czas schnięcia oceniłabym jako przeciętny.. Błyskawicznie nie było, ale jakoś bardzo długo czekać też nie musiałam..

Ogólnie rzecz biorąc ja jestem zdecydowanie na tak :)

A Wam jak się podoba?











19 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się właśnie takie, kremowe zielenie. Trochę przypomina mi rich color z numerkiem 36 od golden rose. Z tego powodu nie czuję w tym momencie specjalnego ciśnienia na zakup paese, ale w przyszłości bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uu, limoneczka <3 mam podobny z wibo :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Kiwi tylko bez drobinek. Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, niespotykana zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ciekawy, ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, rzeczywiście ze Shrekiem się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest bardzo ładny, lecz rzadko po takie sięgam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomina mi My Secret Kiwi, tylko bez tego maczku. Całkiem przyjemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek jest na prawdę śliczny! Pomyślałby kto, że kiedyś nie lubiłam malować pazurków kremami, uznawałam tylko perły, a teraz wszystkie się mi podobają!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)