piątek, 31 października 2014

Neonowe czachy ;)

Drugi i ostatni w tym roku halloweenowy mani..
Troszkę trudno było mi go ładnie obfocić, ale ten zdecydowanie mi się podobał :)

Jako baza posłużył mi piękny China Glaze Agro.
Stempel pochodzi z płytki Cici&Sisi 11,  a wykonałam go lakierem Mundo de Unas Neon Yellow.
Całość utrwaliłam topem. Najpierw  zwykłym, a potem ostatecznie matowym.

Szkoda, że wzór czaszek nie jest odrobinę mniejszy, żeby większa ilość mieściła się na paznokciach, bo wygląda świetnie, ale i tak mi się podoba.
Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu (mimo kiepskich zdjęć)







9 komentarzy:

  1. Kolor czach kojarzy mi się z radioaktywnością :-) Podobają mi się te paznokcie - stempel jest inny. W większości stempli wzór czaszek tyłka nie urywa :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest na prawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ;) wyglądają jak toksyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają, takie mroczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra, jak radioaktywne :D uwielbiam wszelkie czaszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! nie lubię motywu czaszek, ale tutaj bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wielkość czach przypadła do gustu, bo gdyby były mniejsze to za dużo by ich było, a tak idealnie. Mani piękne, a płytka pełen misz-masz, od czach po jedzenie, zwierzęta i zimę widzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. czad! strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)