piątek, 10 października 2014

Ambasadorka marki VIPERA :)

Nie wiem czy wiecie, ale dziś ogłoszono wyniki Programu Ambasadorskiego marki VIPERA Cosmetics oraz Systemu Magnetic Play Zone.
Wśród 10 szczęśliwców, którzy otrzymają tytuł Ambasadora marki oraz przez najbliższe miesiące będą dla Was recenzować produkty Vipery i prezentować mani z ich użyciem, znalazłam się i ja :D

Powiem Wam szczerze, że jestem niezmiernie dumna i szczęśliwa. Jeśli mam być szczera, to nie wierzyłam że się uda.. No ale udało się !!! :) Jeszcze to do mnie tak w pełni nie dotarło :D

Więcej informacji o całej akcji już wkrótce, a dziś prezentacja mojej pracy, która przyczyniła się do zdobycia tytułu Ambasadorki..
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Do wykonania tego mani użyłam jako bazy Sinner Lady Colour Alike oraz farbek akrylowych którymi wymalowałam pawia..
Całość standardowo utrwalona została topem  :)

A tak prezentował się efekt końcowy :)

sztuczne światło

światło dzienne








42 komentarze:

  1. Wyjątkowe mani zmalowałaś!!! Ja też wybrałam ten sam temat i udało się, a tak samo jak Ty nie wierzyłam, że mi się uda! Tyle radości ! Gratki Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga również ogromne gratulacje :*

      Usuń
  2. Gratuluję kochana z całego serca:) i przybijam piąteczkę też jestem w 10 szczęściar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie gratuluję :D

      Usuń
  3. też zmalowałam takiego samego ale sie nie udało :( gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam.. Ślicznie Ci wyszedł.. Przykro mi, że się nie udało..

      Usuń
  4. Gratuluję a mani jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Przeszłaś samą siebie! To zdobienie jest prze-pię-kne! Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć.. Dziękuję pięknie :*

      Usuń
  6. I congratulate you!)) This is so cool)))
    Manicure is very beautiful)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna praca - jak najbardziej zasłużona wygrana, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, piękne, piękne! Gratuluję :-) Paw jak żywy - dobrze, że nie skrzeczy :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Ano nie skrzeczał.. ;)
      Dziękuję moja droga :*

      Usuń
  9. woooow ! Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj należała Ci się wygrana jak najbardziej! :) Mi również się udało dostać, ale Twój paw jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również gratuluję :*

      Usuń
  11. Wciąż nie mieści mi się w głowie, co potraficie wyczarować pędzelkami. Ładny ten paw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale daleko mi do talentu choćby hatsu, Piggie Luv czy innych dziewczyn z zagranicy..

      Usuń
  12. Przepiękne:D Bardzo podobają mi się zdobienia zarówno lakierami jak i farbkami na holosiach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też.. Mam właśnie w planach zdobienie inspirowane Lucy Stash bodajże, takie jesienne na holo właśnie..

      Usuń
  13. gratulacje, pięknego pawia zmalowałaś! mnie niestety nie udało się wygrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi.. Może w następnej edycji się uda.. :*

      Usuń
  14. śliczny paw! myślałam, że to kolorowany stempel, a tu proszę! zasłużona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)