poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tygrysek

Pora na obiecanego tygryska.. Wczoraj pokazywałam Wam rudy lakier China Glaze Riveting KLIK, dziś zdobienie na jego bazie.. Proste, bo do jego użycia użyłam tylko płytki Bundle Monster BM-223 oraz czarnego lakieru Konad, ale jakże efektowne..
Nie wiem jak Wam, ale mi podoba się szalenie.. Do tego zdjęcia w słońcu, które wreszcie pozwalają mi pokazać mani w pełnej krasie, czego w sztucznym świetle chyba nigdy nie uda mi się osiągnąć.. Zero zmian w kontraście, kolorach.. Nawet skórek nie musiałam retuszować.. No po prostu bomba.. Koooocham wiosnę i lato :D
Ja jestem tym mani autentycznie zachwycona..
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)

Koniecznie dajcie znać..








22 komentarze:

  1. super! świetny wzór z płytki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór klasyczny i dość popularny, ale jakże efektowny :)

      Usuń
  2. Serio z tą panterką wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem zachwycona, przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super Ci wyszło :)

    panterka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał tak jak mi..

      Usuń
  5. Lubię zwierzęce wzory na pomarańczach. Dziwne, że dawno sama żadnego nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jak dla mnie aż się prosi o tygrysa ;)

      Usuń
  6. idealnie wyszło :) ładny kolorek bazowy - idealne safari

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)