piątek, 26 lipca 2013

Hean City Fashion #180

Pora na kolejny lakier City Fashion marki Hean..
Tym razem numerek 180, czyli intensywna, przykuwająca wzrok kremowa zieleń..

W odróżnieniu od numerka 178, który pokazywałam Wam TUTAJ, ten ma nieco lepszą moim zdaniem formułę i krycie..
Nie miałam tym razem problemów ze smużeniem, lakier ładnie i bezproblemowo się nakładał, a ładne krycie uzyskałam przy drugiej warstwie..
Czas schnięcia jak dla mnie w normie..

Choć na zdjęciach widzicie go z warstwą Seche Vite, to możecie mi wierzyć, że solo równie pięknie się błyszczy..

Ma jednak jedną wadę.. Nakładałam go w pośpiechu wieczorem i zapomniałam bazy, a to zaowocowało przebarwieniami na paznokciach niestety.. :(

Poza tym nie mam zastrzeżeń.. Fajny, niedrogi lakier, w intensywnym, ciekawym kolorze..
Podoba Wam się?

Znajdziecie go TUTAJ
12 ml kosztuje 7,99 zł







i na wesoło ;)


ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania

15 komentarzy:

  1. Naprawdę przyjemny kolorek:) wersja na wesoło jest cudowna.. przydałby mi się teraz taki mani na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo.. A co jest, że humor kiepski? :(

      Usuń
  2. Kurczę jaki kolorek energetyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie.. Bardzo optymistyczny i energetyczny :)

      Usuń
  3. Super kolor, chyba każdy w takim odcieniu odbarwia płytkę, więc ten pewnie nie jest wyjątkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to faktycznie cecha wielu tego typu kolorów, ale wyraźnie mocno zabarwił mi paznokcie.. Pozbyć się tego nie mogę :/

      Usuń
  4. Brakuje mi w kolekcji tkiej właśnie fajnej, intensywnej zieleni ;D Chyba jednak pomaszeruję do sklepu, hmm..

    Pozdrawiam,
    CaroB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stacjonarnie ciężko te lakiery dostać.. Na szczęście jest sklep internetowy :)

      Usuń
  5. Jest cudowny, a wersja na wesoło wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wesoło na ostatnim zdjęciu XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w zieleni się zupełnie nie czuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)