Przejdź do głównej zawartości

Hean City Fashion #178

Długo zastanawiałam się jak opisać ten kolorek.. Pomarańcz? Nie. Morela? Też nie bardzo.. To może łosoś? Niee.. Ostatecznie powiedziałabym chyba, że to delikatny, pastelowy koral o kremowym wykończeniu.. Bardzo ładny.. Taki świeży i kobiecy..

Lakier ma dość duży jak dla mnie pędzelek, ale nie na tyle by był nieporęczny.. Wręcz przeciwnie-malowało mi się nim bardzo wygodnie..

Konsystencja jest bardzo luźna, co ja osobiście lubię, ale pewnie dla niektórych to może być wada.. rzecz gustu ;)

Czas schnięcia w normie..

Duży plus także za trwałość.. Co prawda nosiłam go na paznokciach tylko 2 dni, ale obyło się  bez startych końcówek, co ostatnio prawie żadnemu lakierowi się nie udaje.. Przy ciągłej pracy z papierowymi dokumentami, nawet najlepsze marki niestety szybko mi się wycierają, tak więc za to mega plusik :)

Niestety muszę się nieco przyczepić do formuły..
To co najbardziej mnie w nim denerwowało to lekkie smużenie podczas malowania, przez co miałam niewielki problem z uzyskaniem idealnie równej, gładkiej powierzchni.. Do tego odrobinę za słabe w moim odczuciu krycie.. 

Lekkie smużenie i nie do końca idealna pigmentacja sprawiły, że na pazurkach musiały wylądować 3 warstwy.. Tragedii nie ma, ostatecznie całość prezentowała się bardzo ładnie (zwłaszcza po wyrównaniu Seche Vite), ale mały minus niestety za formułę musi być..

Lakiery znajdziecie w sklepie internetowym Hean --> KLIK

12 ml lakieru kosztuje 7,99 zł

Co o nim myślicie??


Zdjęcia robione wczesnym porankiem w okolicach godz 6.00, więc w jeszcze niepełnym słońcu ;)







Jako, że lakierów solo zazwyczaj nie noszę dłużej niż jeden dzień, to i tym razem drugiego dnia dorzuciłam cosik na górę.. Tym razem szybki i prosty stempelek z płytki Mash-43 wykonany lakierem SpaRitual Intrigue.. Prawda, że fajnie pasują do siebie kolorystycznie? :)




produkt został mi wysłany do zrecenzowania

Komentarze

  1. Śliczny kolor, a ze wzorkiem wygląda jeszcze lepiej :)

    www.miedzy-stronnicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwny trochę ten kolor. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! A z tym zdobieniem świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten kolor to taki średniak, nie szaleję za koralami ale wzorek mnie urzekł:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki w sumie prosty, a całkiem fajnie wygląda nie? :)

      Usuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba, ale w tym przypadku tylko solo bz żadnych wzorków :D.
    Zazdroszczę paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm kolorek mi się podoba, ale krycie już mniej :P
    ze wzorkiem wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety formuła mogłaby być ciut lepsza..

      Usuń
  7. Ja takie lakiery to tylko pod wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio