Przejdź do głównej zawartości

MASH 2012 - zestaw 2 - recenzja :)

Zapewne już zdążyłyście się zorientować, że mam fioła na punkcie stempli, nie? Dziś zatem bardzo obszerna recenzja płytek, które mam okazję testować dzięki uprzejmości firmy MASH 

Jest to drugi set tej marki, zawierający 25 płytek z numerkami od 26-50.

I guess you already know I'm a total stamping freak, huh? ;)
Today I come to you with a detailed review of the stamping plates I received from the MASH company.It's the second set released by them, and it includes 25 image plates numbered from 26-50.


Cena takiego zestawu to raptem $13,99, co w porównaniu do płytek Konad, czy nawet Bundle Monster jest cena wyjątkowo przyjemną i przystępną :)

Nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa wysyłki. Pracownicy firmy MASH nadal nad tym pracują, ale jak tylko dostanę informacje na ten temat, dam Wam znać :)

This set costs only $13,99 which, compared to Konad or even Bundle Monster, is very cheap and affordable.
I don't have any info on international shipping yet- people at MASH are working on it. As soon as it is sorted out, I will let you guys know.

A teraz czas na recenzje.

Płytki przychodzą do nas pakowane każda osobno w taki foliowy woreczek, co choć może niebyt ekologiczne, jest jednak bardzo wygodne, bo płyteczki są ładnie wyeksponowane, a do tego chronione.
Na każdej z nich jest oczywiście ochronna niebieska folia, która bez najmniejszego problemu daje się usunąć.
Dodatkowo tył zabezpieczony jest papierową nakładką, co zapobiega odprapywaniu płytek.
Kanty nie są ostre, co też jest dość istotne.

And now, time for the review.

Each plates comes in its own sleeve, which might not be environmentally friendly, but is very convenient, cause the plates are well displayed and protected at the same time.
Each of the plates has a protective blue cover on them, which  comes off easily. 
Moreover, they have a protective backing that prevents the plates from scratching during storing.
There are no sharp edges eather.




Wymiary są podobne do wzorkow z 3 setu BM, ale nie identyczne. Poniżej dokładne pomiary. Jak widać całopanokciowe wzory MASH są o 2 mm krótsze niż BM. No i końcówki frenchowe BM są jednak większe..  Dla mnie w sumie dobrze, że mam też cieńsze wzorki do końcówek frenchowych, bo przy krótszych paznokciach te BM mogą być za duże..

- wzorek pełnopaznokciowy: MASH 1,5 cm x 1,3 cm (Bundle Monster: 1,3 cm x 1,7 cm)
- końcówki frenchowe: MASH 1,5 cm x 0,5 cm  (Bundle Monster 1,7 cm x 0,8 cm)

Size of the images is similar, though not identical to 3rd Bundle Monster set.
You can check precise measurements below.

full image designs: MASH 1,5 cm x 1,3 cm (Bundle Monster: 1,3 cm x 1,7 cm)
french tips designs: MASH 1,5 cm x 0,5 cm  (Bundle Monster 1,7 cm x 0,8 cm)

As you can see MASH's full image designs are 2 mm shorter than Bundle Monster's. French tips designs are also smaller, which for me is not a bad thing. In my opinion it's good to have the variety of sizes when it comes to french tips. Since not all of us have very long nails, MASH's french tips designs might come in handy. 





Wybór wzorów jest bardzo duży. Począwszy od tych całopaznokciowych, przez końcówki do frencha i pojedyncze obrazki o większym i mniejszym rozmiarze. Każdy coś dla siebie znajdzie.

Tylko popatrzcie :)

Selection of designs is huge. Starting with full image designs, through french tips and single images of various size. Everyone will find something  for them.


Just take a look.




























Wzorki odbijają się bardzo dobrze.. Sprawdziłam sporo z nich na kartce, ewentualne błędy to mój pośpiech i testy różnych lakierów. Nie zauważyłam by z jakimkolwiek wzorem był problem.

The images stamp really well. I tried a lot of them on a piece of paper, any imperfections are caused by rush and me testing different stamping polishes. I haven't found any design that would cause problems during pick up or stamping.





Cóż.. Jako fanka stempli zdecydowanie mogę polecić płytki MASH. Jakościowo są bardzo solidne, wybór wzorków jest duży, a cena bardzo przystępna.. Moim zdaniem na prawdę warto przyjrzeć się im bliżej.. :)

Well.. As a  fan of stamping I can definitely recommend MASH stamping plates. They are of very good quality, the choice of images is awesome, and they are affordable too :)
I think this set is really worth buying.

A na koniec szybciutki mani z użyciem płytek MASH :)
Na pewno nie ostatni ;)

Baza to Inglot 352 pokryty flejksami z My Secret, na to białym Inglotem wzór z płytki MASH-40, a na górę kwiatki z płytki MASH-35 wykonane lakierami Cold Metal Color Club i Intrigued SpaRitual.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

And now quick manicure made with MASH stamping plates.
First, but definitely not the last one  ;)


Base colour is Inglot 352 topped with flakes from My Secret, on top of that there is a white pattern from the plate Mash-40 stamped with white Inglot polish, and over that some flowers from Mash-35 stamped with Cold Metal Color Club and Intrigued SpaRitual.

Hope you like it :)







Dziękuję firmie MASH za przesłanie produktu do testów :)

I would like to thank MASH for sending me this product for the review.

Komentarze

  1. fajne są :) do mnie niedawno przyszły monsterki, ale boję się spróbowac xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne wzorki na tych płytkach są :))
    i ładny mani zmalowałaś ;)

    ja jeszcze nigdy nie używałam stempelków ... ale może kiedyś... ;) póki co mam frajdę z malowania wzorków odręcznie, choć może troszkę koślawych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre wzorki naprawdę świetne :) Niech zrobią rozsądną wysyłkę do Polski, to jednego klienta mają jak w banku ;)
    Btw widziałaś, ze BM ma klaser na stemple? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba !!! Pewnie, że widziałam. Chciałam już nawet kupić, ale poszły jak ciepłe bułeczki :(
      Codziennie sprawdzam czy dostali dostawę kolejną ;)
      Muszę go mieć koniecznie.. Akurat wszystkie zestawy mi się pomieszczą :D

      Usuń
    2. Gorzej jak Ci nowe dojdą, może od razu kup dwa XD

      Usuń
    3. Kochana wszystko policzone.
      2 x Bundle Monster plus 5 pojedynczych z 1 setu (52) + MASH (25) + RA (21) + Shany (25) + 3 Essence = 126 o ile dobrze liczę i nic nie pominęłam.. A klaser mieści 168, więc jeszcze z jeden nowy wejdzie :P

      Usuń
    4. hahaha widzę, że jesteś dobrze przygotowana XD

      Usuń
    5. No i trzeba będzie kolejnych 25 doliczyć ;)
      Udało mi się nawiązać współpracę z firmą Cheeky :D

      Usuń
  4. Czekałam na tą recenzję :) Piękne wychodzą, jakie masz lakiery do nich? (bo wiem że twoja kolekcja jest dużo większa) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery to niestety spory problem.. Typowo do stempli mam tylko 3 kolory Essence i 2 Konad Princess, z czego jasny róż jakoś w ogóle nie chce mi działać. Poza tym korzystam ze zwykłych, tradycyjnych lakieró, ale niewiele działa, albo działa ale nie na tyle bym była z nich zadowolona.. Stale kombinuję, ale jeśli o to chodzi to mam spore braki.. Tak więc jak ktoś ma jakieś sugestie łatwo dostępnych i stosunkowo niedrogich to bardzo proszę :)

      Usuń
    2. Rozumiem, mi też działają ale tylko stare takie już gęste, jak jeszcze się tym bardziej interesowałam to chciałam kupić zwykły i go po prostu otworzyć żeby wysechł trochę i może by się sprawdził, jakieś taniutkie :))

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że gęstość nie jest tu żadnym kluczowym czynnikiem.. Mam lakiery (np Cold Metal czy SpaRitual), które odbijają się super, a są luźniutkie.. Bardziej liczy się moim zdaniem super pigmentacja..

      Usuń
    4. Ja właśnie tak sobie pomyślałam bo miałam 2 te same lakiery, mocna czerwień, jeden już końcówka, wiadomo - gęsty a drugi rzadki i odbił się tylko ten gęstszy :) i w ogóle tylko jakoś te starsze lakiery mi się odbijały a mam np bobrze napigmentowany granat :) Ale każdemu inaczej się będzie odbijało :D

      Usuń
  5. Łał! Niektóre płytki bardzo w moim guście :> A i Twój mani bardzo mi się podoba :) Ja jeszcze nie umiem takich cudeniek obsługiwać, ale mam nadzieję się nauczyć niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stale się uczę :)
      Raz wychodzi lepiej, raz gorzej.. Trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  6. Pracowity post! Bardzo podobają mi się te płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani świetny. Płytki całkiem nieźle się prezentują, dobrze, że coraz więcej firm je wprowadza, mogliby jeszcze zrobić blaszki z całopaznokciowymi wzorkami dla posiadaczek długich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś płytki DRK ???
      One są sporo większe. 1,8 x 2,1 cm :D
      http://ninjapolish.com/product.php?productid=17581

      Usuń
    2. Aha !!! Płytki Jumbo Cheeky też mają duże wzory, nawet bardzo duże.

      Usuń
  8. Ale masz raj! Niesamowicie Ci zazdroszcze ;)
    Mani bardzo efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo hippisowski mani :D a płytka z buźkami jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  10. AAA Dałabym się pokroić chociaż za połowę tych płytek! Mega! I widzę, że całkiem nieźle się odbijają, bo mam kilka płytek i niestety nie każdy wzorek sie odbija, a czasami próbuję po kilkadziesiąt razy... Może uda mi się kiedyś wypróbować taką płtykę z tej firmy :)
    Mega zazdroszczę kolekcji :D Ja pewnie też byłabym fanką płytek gdyby moje chciały ze mną 9/10 przypadków współpracować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a może to kwestia kiepskich płytek? Jakich używasz?

      Usuń
  11. Ale zazdroszczę! Świetne są. a moich monsterków ciągle nie ma :(
    Pracuje nad postem o lakierach z mojej kolekcji, które nadają się do stempelków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stale testuję, ale póki co z mizernymi rezultatami.. :(

      Usuń
  12. wzorek z 43 (prawy górny róg) jest piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..