niedziela, 1 lipca 2012

Pierwsza odsłona nowych stempli Bundle Monster (z dedykacją dla Mavii)

Przychodzę do Was z pierwszym monsterkowym wzorkiem..
Wykorzystałam niebieski lakier Hean, Cold Metal z Color Club i płytkę 317 (tutaj dedykacja bo to ta płyteczka najbardziej spodobała się Mavii)

Wzorek był na tyle duży, że na moich całkiem długich pazurkach nie zmieścił się cały.. Duży plus, bo na pewno skorzystają na tym osoby o długich paznokciach..

Odbijał się świetnie, ewentualne niedociągnięcia to moje błędy..
Moim zdaniem jest super :)

Brak mi tylko kurcze kolorowych lakierów do stempli.. Pomysłów tyle, ale pole manewru przez to mocno ograniczone.. :(
Może coś doradzicie.. Takie łatwo dostępnego i niezbyt drogiego?





I jak? Podoba Wam się taki duecik?

Ps. Muszę się Wam pochwalić.. Wczoraj wreszcie się obroniłam.. I to na 5-teczkę :D Juppi.. Ależ się cieszę..
Możecie mi mówić Pani Magister ;P

24 komentarze:

  1. Super wzorek jak koronka!

    I gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają te stempelki

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się?..... Jest piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!:)
    I bardzo dziękuję za dedykację:) bardzo mi miło:) Do tego ten wzorek najbardziej podobał mi się na tej płytce, wygląda zjawiskowo, fajnie się komponuje z heankiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny wzorek!

    no i gratulacje Pani Magister :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuuudo :)
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzorek :)
    Gratki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się! nic z lakierów Ci niestety polecić nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! A co do lakierów tanich i niezłych, to może Golden Rose? Wielki wybór kolorów i taniuśkie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych lakierów to mi nie brakuje.. Chodzi o takie, które nadadzą się do stempli, czyli bardzo mocno napigmentowane..

      Usuń
  10. Gratulacje Pani Magister :)
    Ładny ten wzorek, taki koronkowy. Dobrze napigmentowane są lakiery Delia Prosilk, tyle, że mały wybór kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wzorek. Do stempli dobrze mi się sprawdzają Safari i Rimmel ciemniejsze kolory ale już troszkę zleżałe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt Ci wyszedł, ja na swoje plyteczki czekam- długo Twoje szły?
    gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. 19 zamówiłam a 27 już były u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyszło <3 no i gratki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wzorek na walentynki będzie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wzorek, delikatny a efektowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)