Przejdź do głównej zawartości

Moje płytki do stemplowania: Bundle Monster + Essence

Dziś chciałabym Wam pokazać moją kolekcję płytek do stemplowania. Post mógłby być w sumie o samych monsterkach, no ale jako, że mam 3 płytki Essence to pokażę Wam je wszystkie razem.


Bundle Monster obecnie posiada dwa zestawy :

-starszy- 17 płytek za $ 17,99
- nowy - 25 płytek za $ 21,99

Wysylka 4 dolary więc bardzo korzystnie.

Do kupienia TUTAJ

Jakoś w okolicach maja do sprzedaży ma wejść najnowszy set, na który ja już ostrzę sobie pazurki :D

Na niektórych fotkach widać niebieską folię zabezpieczającą. Pokryte są nią wszystkie nowe płytki, które do nas przychodzą :)

Jakość tych płytek jest świetna !!! Essence nie mają z nimi startu.. Ja jestem w nich zakochana, i to dzięki nim zapałałam miłością do stempelków :)
Polecam bardzo gorąco, bo to łatwe w uzyciu narzędzie, które pozwala stworzyć na prawdę piękne zdobienia.

























No i Essence. Pierwsze jakie miałam. Niektóre wzorki odbijają się ładnie, ale płytka zwierzęca totalnie nie działa :(




Marzy mi się całe mnóstwo kolejnych płytek. Niestety część z nich nie jest dostępna w PL. Już kombinuję jak by je tu ściągnąć z US ;)

A co Wy myślicie o stempelkach? Może możecie polecić jakieś niezbyt drogie zestawy?
Ja czaję się na Red Angel, Shany i Cheeky.. Tylko ten problem z wysyłka..
Ale może znacie cos godnego uwagi, co może być wysłane do PL?
Będę wdzięczna za każdą informację :)

Komentarze

  1. Bardzo fajne,ale ja jakoś nie potrafię sobie nimi robić wzorków,może używałam do tego złych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To raptem jeden zestaw + 3 płytki luzem Essence ;)

      Usuń
  3. Muszę się zainteresować tymi płytkami z BM, na razie inwestuję w Konada (ale boli mnie ta cena).. mam też pare z Essence, ale rzeczywiście niektóre wzorki się gorzej odbijają. Szkoda, że u Ciebie ma to miejsce przy płytce zwierzęcej.. naprawdę fajne wzorki z niej wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Konad jest za drogi.. Jest mnóstwo świetnych płytek w znacznie przystępniejszych cenach (z reguły w zestawach właśnie). Moim zdaniem nie ma co przepłacać ;)

      Usuń
  4. zazdroszczę Ci tych płytek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw stempelków :) ja niestety nie mam jeszcze ani jednej :( ale może kiedyś uda mi się dorwać jakąś, choćby tą z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tego :) Ja jakoś nie zapałałam miłością do stemplowania, bo po prostu mi to nie wychodzi. Muszę potrenować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę kolekcji :)
    Chętnie bym zamówiła kilka, ale niestety pojedynczo nie ma.. a jak są na allegro to nie wiadomo za jaką kasę :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam kupić zestaw. Wychodzi o niebo taniej niż pojedyncze płytki, a wysyłka z USA (od Bundle Monster) to tylko 4 dolary więc taniocha :)

      Usuń
  8. Mysle, ze ciekawie moglyby wyjsc te psie, lub moze raczej - kocie lapki. Chetnie bym sprobowala, poniewaz jako milosniczka kotow uwielbiam wszystko co z nimi jest zwiazane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym spróbować stemplowania, ale musiałabym zainwestować jeszcze w lakiery do stempli a jestem out of money ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zwykłych lakierów sprawdza się przy stemplach.. Wystarczy, że są dobrze napigmentowane :)

      Usuń
  10. A ja ciągle nie kupiłam tych płytek, bo mam pilniejsze wydatki.
    Własnie ta zwierzęca płytka z Essence ta k mnie zraziła do stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne! zazdroszcze ;) ja w sumie chyba nawet bym sie nie umiala tym poslugiwac ;D jestem ciamajda paznokciowa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym nie ma nic trudnego.. No może końcówki do frencha sprawiają kłopoty z rozmieszczeniem, ale ogólnie każdy da sobie z nimi radę.. :)

      Usuń
    2. Do frencha może się przydać przezroczysty stempel fajnie przez niego widać i precyzyjnie odbija się wzorki, na razie wiem tylko z filmików ale mam taki zamówiony więc na pewno go sprawdzę.

      Usuń
  12. Ja również posiadam te płytki z BM :) Również uważam że są świetne i chyba jakościowo zbliżone do konada, aczkolwiek tego nie moge stwierdzić bo nie mam konada ;) ale od essence napewno są lepsze :)a gdzie widziałaś info o nowych płytkach BM ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne wzorki :D Ja nie lubiłam ich robić, póki miałam zestaw z Essence, teraz mam Konad'a i uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czekam na nowy set BM :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś potwierdzili, że niedługo będzie preview :D

      Usuń
  15. Dużo ładnych wzorów. ;D
    A mogłabyś jeszcze pokazać jak ich się używa? : ))

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiku nie nakręcę ale może jakiś prosty tutorial w wolnej chwili uda mi się zmontować :)

      Usuń
  16. niezła kolekcja, ja szukam takiej z arabeską

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie spodobała mi się płytka nr 221!
    Ja mam zestaw do stempelków essence i jedną pojedyncza płytkę od nich, ale długo nie mogłam się nauczyć ich robić, a kiedy już się nauczyłam stwierdziłam, że o dziwo nie mam do tego cierpliwości i za bardzo mnie to stresuje, że coś może się odbić nie tak jak chcę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że mi też czasem coś nie wychodzi i muszę wszystko zmywać, ale efekt jest tego wart :)

      Usuń
  18. Zazdroszczę kolekcji :) marzy mi się mnóstwo płytek. Uważam, że to cudowny wynalazek, który w sposób łatwy, prosty i przyjemny ozdabia nasze płytki paznokciowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :)
      Ja dostałam totalnego bzika na ich punkcie. Na mojej wishliście płytki stanowią aktualnie numer 1 ;)

      Usuń
  19. U mnie zwierzęca spisuje się super :) [klik]
    W sumie wychodzi tanio taka płytka BM, ale z drugiej strony, po co mi aż tyle... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to wciąga strasznie.. Ja jeszcze nawet wszystkich wzorków z tego zestawu nie wypróbowałam a już myślę o kolejnych setach :D

      Usuń
  20. Ja mam ptyanie: Jaki stempel kupić i z jakiej firmy żeby nie było problemu z odbijaniem (z tych większych), o co chodzi z twardością stempli, w czym maprawdę to robi różnicę jeżeli chodzi o odbocie samego wzorka z blaszki, czy chodzi tylko o wygodę przeniesienia go ze stępla na paznokieć, czy lepiej kiedy stempel się klei czy nie (jak z nimi sobie radzić jak się nie chcą odbijać.Ja mam stmpel z Konad śr.2,5 cm jesr trochę dla mnie za mały, nie zawsze cały wzorek odbija się na paznokieć. Płytki z konad są dobre mam 6 małych, bardziej podobają mi się z Born Pretty mają fajne wzory i jak dla mnie nie są zbyt drogie, jakie firyj jeszcze warto wypróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o stempel, to jest to poniekąd kwestia preferencji.. Ja lubię te bardzo miękkie, w które mogę wcisnąć paznokieć zamiast rolowania wzoru. Polecam tu dwa: Creative Shop (niestety drogi i trudno dostępny) lub naszej rodzimej produkcji B Loves Plates Jumbo (znajdziesz go na Allegro - jest niemal identyczny co CS, a dostępny w wielu kolorach, tańszy i równie dobry). Co do lepkości, to ja tych mocno klejących nie lubię, ale to rzecz gustu.

      W przypadku problemów w podnoszeniem wzoru nowym stemplem, to zależy to także od stempla. Te typu Kand można bardzo delikatnie "spolerować" blokiem, albo jeszcze lepiej taką "magiczną gąbką" z Biedronki.. Te typu CS czy BLP zazwyczaj działają bez takiej potrzeby. Jeżeli mimo to masz z nimi kłopot, najlepiej zacząć od umycia go delikatnie płynem do naczyń, raczej odradza się używanie do nich acetonu. Podobnie z czyszczeniem, zdecydowanie polecam przerzucenie się na rolkę do czyszczenia ubrań, sprawdza się doskonale.

      Co do płytek, to to znów kwestia gustu. BPS ma płytki dobrej jakości, jeżeli Ci się podobają, bierz śmiało.
      Moi ulubieńcy to Pueen oraz UberChic. Piękne płytki ma też wspomniana B. Loves Plates. W powyższym poście masz wymienionych wiele firm, które posiadam, są też linki do recenzji, które już pojawiły się na blogu. Znajdziesz tam swatche wzorów, opis jakości etc.

      Jeżeli będziesz miała jeszcze jakieś pytania, pisz śmiało tutaj lub bezpośrednio na maila: yasinisi82@gmail.com :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedz, Twoje rady na pewno mi się przydadzą. Jestem zafascynowana tą techniką zdobienia paznokci, to naprawdę świetny sposób na fajny i ciekawy manicure, polecam każdemu kto jeszcze nie próbował.

      Usuń
    3. A gdzie kupujesz swoje płytki? te Pueen naprawdę są fajne.

      Usuń
    4. Większość firm ma swoje sklepy.. Wpisując w wyszukiwarce nazwę na pewno je znajdziesz.. Tu mam wszystkie swoje plus linki do recenzji i gdzie kupić: http://yasinisi.blogspot.com/p/moja-kolekcja-pytek-my.html
      Pueen tutaj: http://www.pueen.com/

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio