piątek, 16 czerwca 2017

Say HELLO to HOLO - nowa kolekcja Hardening Nail Lacquer Mollon PRO

Hej kochani.

Przygotowałam dziś dla Was recenzję całej kolekcji Say HELLO to HOLO od marki Mollon PRO.
Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej lektury.





Kolekcja składa się z 6 holograficynych odcieni o numerkach od 251 do 256.

Formuła lakierów jest bardzo przyjemna w obsłudze i praktycznie niemalże identyczna dla wszystkich odcieni.

Malowanie nimi jest proste i bezproblemowe. Żadnych bąbli czy smug. Pędzelek wygodny.

Pigmentacja jest świetna. Gdyby się bardzo uprzeć, to myślę że dałoby się obejść z jedną grubszą warstwą. Ja standardowo nałożyłam dwie cienkie i to wystarczyło do pełnego krycia.

Czas schnięcia ta formuła ma również fajny.
W paczce otrzymałam też preparat nawierzchniowy Express Dry Gloss Effect, który ma to wysychanie dodatkowo przyspieszać i nadawać większy połysk, ale jeszcze się z nim oswajam.
Nie jest to bowiem typowy lakierowy top, co raczej bardzo luźniutki, wodnisty wręcz preparat, który wydaje mi się być również delikatnie tłustawy.
Muszę się nim jeszcze pobawić i sprawdzić go na różnych lakierach by określić czy mi taka formuła pasuje czy też nie.. Dam Wam znać.

Wykończenie lakierów jest oczywiście holograficzne o dość ładnym połysku nawet solo, ale producent zaleca top by ochronić holo drobinki, a jednocześnie zwiększyć połysk i trwałość. Nie sposób się z tym nie zgodzić :)


A teraz zapraszam na prezentację całej kolekcji.


251- HOLO Me - zimny, srebrzysto-błękitny i jasny odcień. Będzie świetny nie tylko teraz na lato, ale i do typowo zimowych zdobień.





252 - Rainbow - jasny, chłodny róż z nutą fioletu. Subtelny i bardzo ładny.





253 - Mermaid - kolejny róż, ale nieco ciemniejszy od 252, cieplejszy, z nutą czerwieni.





254 - Deep Dream - piękny, ciemny fiolet, uwielbiam takie odcienie





255 - Unicorn - jeansowy niebieski. Cudo !






256 - Seashell - beżowo-złoty, dość jasny odcień





Tak natomiast prezentują się wszystkie kolory na wzorniku.



A tu kolekcja w pełnej krasie już na moich paznokciach.



Piękne, prawda? Ja holosie uwielbiam. To zdecydowanie jedno z moich ulubionych wykończeń.
Jeśli chodzi o tę kolekcję, to wszystkie odcienie są ładne, ale moi faworyci to te dwa najciemniejsze odcienie -Deep Dream i Unicorn, a także ten jasny, różowo-fioletowy Rainbow. Boskie są.

A Wy co o nich sądzicie? Który podoba Wam się najbardziej?


Całą kolekcję możecie kupić w sklepie internetowym  sklep.mollonpro.com 
Cena 15 ml buteleczki to 21 zł.




3 komentarze:

  1. 4 i 5 podobają mi się najwięcej , ale wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku one wszystkie są przepiękne *_* trudno oczy oderwać ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)