Przejdź do głównej zawartości

MOLLON Pro EXTREME Paradise Garden - Magnolia

Dziś przygotowałam dla Was recenzję lakieru z najnowszej serii marki Mollon Pro, a mianowicie EXTREME Paradise Garden.


Today I'd like to show you one of the polishes from newest collection from Mollon Pro called EXTREME Paradise Garden.



Ja w swojej paczce znalazłam 3 lakiery, dedykowaną bazę, top coat oraz kiwi peeling do skórek.

In my package I found 3 polishes, base coat, fast drying glossy top coat and cuticle scrub.



Nie ukrywam, że to moje pierwsze spotkanie z tą marką i byłam bardzo ciekawa jak ich produkty sprawdzą się u mnie.
Jeżeli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej lektury.

To be honest I didn't have a chance to try their products before, so I was all the more curious if they'll work for me.
If you're interested in my opinion, please keep reading.



Na początek krótka informacja prasowa o serii EXTREME:

Mollon PRO EXTREME 3 STEP VERNIS to innowacyjny , 3 fazowy system lakierowy do stylizacji paznokci. Dzięki formule, która w składzie zawiera specjalne polimery, manicure utwardzany jest pod wpływem światła naturalnego. Uzyskany dzięki tej metodzie efekt ma EXTREMalny błysk i trwałość do 10 dni. System Extreme nakłada się jak klasyczny lakier, a zmywa zwykłym zmywaczem bezacetonowym,  bez konieczności robienia kompresów.
Extreme Smooth Base Coat 1 wypełnia nierówności i wygładza powierzchnię płytki paznokcia, jednocześnie zwiększając przyczepność warstwy kolorowej.
EXTREME VERNIS COLOR 2 jest wyjątkowo elastycznym, szybkoschnącym, a także bogato zapigmentowanym lakierem, który umożliwia uzyskanie nasyconego koloru już przy aplikacji pierwszej warstwy.
EXTREME GLOSS TOP COAT 3 przyspiesza wysuszenie stylizacji, przedłuża jej trwałość oraz nadaje efekt EXTREMalnego połysku.

Seria składa się z 6 pastelowych odcieni. Do mnie trafiły 3: Magnolia, Heather i Morning Fog.
Dziś recenzja tego pierwszego, czyli pastelowego, słodkiego różu.

This series consists of 6 pastel shades. I've got 3 of them: Magnolia, Heather and Morning Fog. Today I will show you the first one - Magnolia, which is a sweet, pastel pink.



Mani zaczęłam od bazy Mollon. Po jej wyschnięciu zabrałam się za aplikację koloru. Formuła jest przyjemna, choć przyczepię się odrobinę do pędzelka, który wydaje mi się mieć nieco sztywne włosie, przez co przy aplikacji zbyt cienkiej warstwy lakieru powoduje delikatne smużenie. Problem znika gdy postawimy na ciut grubsze warstwy. 

Moim zdaniem deklarowana przez producenta jedna warstwa to za mało. Lakier wygląda idealnie dopiero przy dwóch.
Dla mnie nie jest to problem, bo lakier schnie w niezłym tempie.

Poza tym nawet gdyby tak nie było, to jest przecież szybkoschnący top Mollon Pro Extreme, który mnie zachwycił od samego początku.
To dopiero pierwsza próba, nie robiłam jeszcze testu porównawczego z Seche Vite, ale pierwsze wrażenia są super. Powierzchniowo top schnie bardzo szybko, porównywalnie do Seche Vite, pięknie błyszczy. Zauważyłam też mniejsze niż z Seche obkurczanie lakieru. Formuła (przynajmniej nowego topu) jest fajniejsza, bo znacznie luźniejsza niż Seche. Do tego nie rozmazuje stempli   :)  Sprawdzę jeszcze jak faktycznie ma się czas schnięcia obu tych topów i dam Wam znać, ale póki co jestem baaardzo na TAK.
Szkoda tylko, że nie jest dostępny w większych butlach. U mnie topy schodzą w tak dużych ilościach, że zawsze kupuję zapas w 118 ml butelkach, bo wychodzi to ekonomiczniej.

Ale wracając do głównego bohatera tego postu..
Magnolia to piękny odcień. Bardzo kobiecy, ślicznie wyglądający na paznokciach. Niby delikatny, a jednak łapiący za oko.
Pierwszego dnia nosiłam go solo i dostałam wiele komplementów od koleżanek z pracy. Kocham takie pastele.

Nie testowałam póki co deklarownej 10-dniowej trwałości (wiecie, że zmieniam mani średnio co 3-4 dni ), ale nosiłam do od czwartku do niedzieli, nie oszczędzałam myjąc naczynia bez rękawiczek i nic mu się w tym czasie nie stało. Ani odprysków, ani wytartych końcówek. Wnioskuję z tego, że taki zestaw baza-lakier-top faktycznie mogłyby może te 10 dni wytrzymać.. No ale sprawdzać na sobie tego nie sprawdzałam. Może kiedyś :)

 Zerknijcie na swatche i dajcie znać jak Wam się podoba.


First I applied one layer of base coat from Mollon Pro. Next I started applying colour. The formula of the polish was good, but I am not the bigest fan of their brushes. They seem a tiny bit too stiff, and if you're not careful they might cause smudges. Especially if you want to apply thin coats. That's why I went with a bit thicker coats than I would normally do.

As for the pigmentation, in my opinion one coat suggested by the manufacturer is not enough. To get full opacity I applied two coats.
It wasn't a problem at all, cause this polish dries pretty fast, but even if the drying time was worse, it would still not be a problem because of their fast drying top coat, which is great.

I only just started testing this top coat and I still need to make a detailed comparison to Seche Vite, but so far I am very pleased.

On the surface it seems to dry almost as fast as Seche Vite, it is very glossy and the shrinkage seems not to be as big of a problem as it is with Seche Vite.
The formula (at least of the new product) is nicer too cause it's not as thick as Seche Vite and it doesn't smear stamps.

I will be doing a comparison of the two and more tests, but so far I like it a lot. I just wish it was available in bigger bottles. I use so much top coat, that I always buy Seche Vite in 118ml refill bottles. It's way cheaper that way.

But back to Magnolia.
I think it's a beautiful, very feminine shade. It's delicate but noticeable. First I wore it solo and got many compliments from my work colleagues about it. I just love such pastel shades.

I did not test the 10 day durability, cause I change my manicures every 3-4 days, but I wore it from Thursday to Sunday and did not notice any chips or worn tips, even though I was not careful and washed the dishes without gloves. I can't be sure, but I think this set of base coat, polish and top coat might be able to really last 10 days.

Take a look at the swatches and let me know what you think :)






No i mani na jego bazie :D
Wzór pochodzi z płytki UC 13-03, a odbiłam go lakierem Mundo de Unas Silver.

And manicure I made with it :D
The design is from plate UC 13-03 and I stamped it with Mundo de Unas Silver.







Na koniec niespodzianka. 
Dla czytelników mojego bloga marka Mollon Pro przygotowała 20% kod rabatowy na całą serię EXTREME :D
Możecie szaleć ;)

I have a surprise for you too.
Mollon Pro offered a 20% discount code for my readers.
It applies to entire EXTREME collection :D




Produkty marki Mollon Pro możecie znaleźć w ich sklepie internetowym  KLIK
Zapraszam też na stronę główną marki  KLIK oraz ich profil na Instagramie KLIK



You can find Mollon Pro products in their online store CLICK
If you're interested in their products you can also check their website CLICK and Instagram profile CLICK


kliknij

Komentarze

  1. Fiolet zarówno na ustach jak i na paznokciach wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten kolor. Ciekawi mnie top, poczekam aż będziesz mieć go dłużej - czy glucieje, czy zaczyna obkurczać itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mój kolor, też uwielbiam takie pastele ;)
    Do zobaczenia na targach! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor i plus za krycie po dwóch warstwach. Czekam na porównanie z Seche!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny, który też zagościł w mojej kolekcji, udana seria 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio