wtorek, 7 marca 2017

Odkopujemy starocie ;)

Dziś będzie krótko, bo mani odkopany z archiwum, niestety notatek na jego temat brak. Nie wiem czemu nic nie zanotowałam, ale czasem mi się zdarza, no trudno.

Pewna jestem jedynie bazy. Był nią lakier Kaleidoscope Dreams About Spring 08 Call of a Bluebell.
Zdjęcia zrobione latem w naturalnym świetle słonecznym :)
Co sądzicie?


Today just a short post cause I found this manicure in my archives, but without notes. I don't know why I didn't write anything dow, but well. I can't do anything about it now.

I know that my base colour is Kaleidoscope Dreams About Spring 08 Call of a Bluebell.
I wore this manicure last summer. Pictures were taken in direct sunlight.
hat do you think?





8 komentarzy:

  1. Świetny ten Kaleidoscope! Fajnie dobrane stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich zestawień koloru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzorek bardzo fajny, połączenie kolrów nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baza jest idealna, a połączenie wygląda trochę jak water marble ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie wzorki water marble:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To połączenie do mnie nie przemawia... ale stempel fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)