poniedziałek, 6 lutego 2017

Arabeska

Hej kochani.

Dziś przygotowałam dla Was krótką recenzję naklejek wodnych od Born Pretty Store.
Zestaw składa się z dwóch wzorów po 10 naklejek.

Obecnie zestaw jest w promocji za $0.99.
Kupicie go TUTAJ.



Hello.

Today I prepared for you a review of  
Born Pretty Store water decals.
In this set there are 2 designs 10 deals of each of them.

Currently it's on sale for $0.99.
You can buy it HERE.






Te naklejki działają bez zarzutu. Nie miałam problemów z ich aplikacją.
Same wzory też mi się podobają. Zarówno te zielone, jak i czerwono-niebieskie.

W moim mani testowym użyłam tych drugich. Nałożyłam je na warstę białego lakieru Diadem, a następnie utrwaliłam topem.

Jak Wam się podobają? :)



These decals work nicely, I had no problem with their application.
The designs are nice too. I like both green and blue-red ones. 

In my test manicure I used those from the bottom. I applied  them over simple white Diadem polish, sealed them with top coat and that's it.


What do you think :)






Na koniec przypominam, że korzystając z kodu YJL91 możecie dostać 10% rabatu na zamówienie w sklepie BORN PRETTY STORE. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 


For all of you nail art  fans, here is the 10% off code for your orders from Born Pretty Store - YJL91


kliknij

9 komentarzy:

  1. Piękne są te pazurki! Na prawdę uwielbiam u Ciebie wzory na wszystkich pazurkach! To pasuje do Twojej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same naklejki i ten wzór bardzo mi się podoba; Ja zazwyczaj daję na dwa paznokcie tylko, dzięki temu mogę jeszcze pozostałe nalejki na drugie mani wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory. Szczególnie te, które wykorzystałaś do testowego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam je ale na razie miałam pomysłu na mani z ich użyciem! fajnie wygladają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zawsze problem z dopasowaniem naklejek do płytki, a Tobie to się udało bez zarzutu. Bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy wzór mają te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)