wtorek, 1 listopada 2016

Halloweenowo raz jeszcze..

Hej hej..
Halloween co prawda już za nami, ale mam dla Was jeszcze jeden halloweenowy mani. Chcecie zobaczyć? :)

Jako bazy użyłam lakieru Golden Rose Prodigy Gel nr 17.
Na nim odbiłam białe nietoperki z płytki B.09 Spooky Halloween.
Potem za pomocą przeźroczystego stempla od B. Loves Plates nałożyłam ten sam wzór tylko w czerni i minimalnie przesunięty. Bez Crystal Clear Stampera od BLP takie nałożenie na siebie wzorów nie byłoby możliwe.. Kocham go za to ile daje mi możliwości :)

A oto efekt końcowy :)
Co sądzicie?


[ENG]
Hello.
I know Halloween is behind us, but I still have one halloween mani to show you. Do you want to see it?

My base colour here is Golden Rose Prodigy Gel nr 17.
First I stamped white bats from B.09 Spooky Halloween. Then I added the same design but in black and slightly moved, so the white was still visible. To achieve it I used my favourite jumbo Crystal Clear stamper from B. Loves Plates. I love this stamper.

Here's what the end result looked like :)
What do you think?









11 komentarzy:

  1. Super! Ja przy Nawiedzonym Domu pierwszy raz wypróbowałam tą metodę z bielą pod spodem, bardzo fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdobienie! :) Też muszę spróbować takiego stemplowania z białym na dole i czarnym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki efekt "3D" na pazurkach daje bardzo fajne efekty:)
    Stemple wyglądają super, a sama czerwień jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda to podwójne stemplowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zdobienie:) uwielbiam nietoperze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio często widzę na blogach biało-czarne stemplowanie i coraz bardziej mi się ta metoda podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje nietoperze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)