sobota, 25 czerwca 2016

Kaleidoscope Dreams about spring 08 - Call of a Bluebell

Call of a Bluebell to lakier Kaleidoscope (czyli w sumie El Corazon) z marmurkowej serii o nazwie Dreams about spring.
Lakier nosi numerek 08.

Lakier o pojemności 15 ml kosztuje $2,75 i jest dostępny TUTAJ.
W czerwcu wysyłka dla zamówień mięzy $30 a $70 jest darmowa, więc warto się pospieszyć jeśli planujecie zakupy..


[ENG]
Call of a Bluebell is a Kaleidoscope (so technically El Corazon) polish from Dreams about spring collection.
It has a number 08 in the collection.

15 ml bottle costs $2,75 and it's available HERE
El Corazon has a free shipping in June for orders between $30 and $70, so you better hurry.





Formuła lakieru jest doskonała. Ten lakier to niemalże jednowarstwowiec.. Pierwsza warstwa minimalnie śliskała mi się na odżywce Eveline i stąd druga cienka warstwa dla wyrównania, ale myślę, że solo spokojnie jedna nieco grubsza dałaby radę, bo pigmentacja jest super..

Lakier sam w sobie nie smuży, nie bąbluje, szybciutko wysycha. Bardzo dobrze się z nim współpracuje.

Kolorek jest cudny i bardzo ciekawy dzięki temu marmurkowemu wykończeniu.. Ja bardzo tę serię polubiłam, a Wam jak się podoba?


[ENG]
The formula of this polish is perfect. It's almost a onecoater. I say almost, cause the first layer smudged (or slided, not sure how to say it properly in english) a bit on my Eveline conditioner, so I had to add a thin second coat. It does not do that without conditioner, so if you wanted to, you could put one thicker coat and it should be enugh..

I think I can say that it does not smudge (it was because of the conditioner), there are no bubbles either. It applies nicely and dries in a short time.

The colour is beautiful in my opinion, especially thanks to the unique finish of this collection. I like it a lot.  What about you?

pełne słońce / direct sunlight




sztuczne światło / artificial lightibg





Lakiery El Corazon znajdziecie w sklepie internetowym
Zajrzyjcie też na ich Instagram. Jest tam masa swatchy, nowości, promocje :)


[ENG]
You can buy El Corazon polishes in their webstore

Make sure to visit their Instagram too. 
There are plenty of swatches, news and promotions there.



kliknij

13 komentarzy:

  1. Ale on łady :D. Pamiętam jak była wielka faza na takie marmurkowe lakiery, ale ten to coś zupełnie innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki marmurek, ale zdecydowanie bardziej mi się podoba! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepięknie na paznokciach ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale lubię błękity na paznokciach! Do tego całość w czarnych punkcikach i jestem kupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kolorek i faktura.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty El Corazonowa kusicielko :) Możesz czuć się winna, bo przez Twoje recenzje zamówiłam ostatnio kilka sztuk korzystając z darmowej wysyłki właśnie ;) Tego nie mam ale już ląduje na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny co za obłęd! Ten niebieścioszek jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy:) taki inny odcień :P niepowtarzalny można tak powiedzieć w kategorii marmurków :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, już gdzieś go widziałam ;)
    Cudowny jest i bardzo przypomina mi lakier z loveli. Taki smerfik. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)