poniedziałek, 2 listopada 2015

Konkurs Cici&Sisi - pomożecie? :)

Hej kochani..
Przychodzę do Was dziś z prośbą o pomoc.. Zgłosiłam jedno ze swoich mani na konkurs Cici&Sisi, udało mi się dostać do finałów, teraz wszystko rozbija się o głosy facebookowiczów..

Poniżej fotka mojego zgłoszenia i link do głosowania.
Jeżeli uważacie, że mani jest udane, będę wdzięczna za pomoc :)

Hi guys..
I'd like to ask for your help today.
I've submitted one of my manicures into Cici&Sisi contest and I made it to the finals. Now it's up to people on Facebook to vote their favourites.

Below is a picture of my manicure and the link to the vote. If you like it, will you help?? 
Thank you in advance.







                              LINK



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ps. Czy link działa, bo rano było ok, a teraz przenosi mnie na ich profil..

      Usuń
    2. Sorry, ze dopiero teraz. U mnie wszystko działało.

      Usuń
  2. fejsa nie mam ale trzymam kciuki za Twoje zdobienie bo jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszło ;) mam nadzieję, że ci się uda, bo zdobienie jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)