niedziela, 28 czerwca 2015

Motylki

Hej kochani..

Dziś chciałabym Wam pokazać mani, który noszę obecnie na paznokciach. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Malowanie zaczęłam od białej bazy.
Następnie korzystając z lakierów Models Own Beach Bag oraz Models Own Blueberry Muffin zrobiłam gradient.

Po wyschnięciu dorzuciłam jeszcze warstwę nowego holo top coatu od B. loves plates, czyli B. a Star.
Na zdjęciach nie jest on zbytnio widoczny, ale na żywo dodaje takiego bardzo subtelnego błysku..

Całość wykończyły motylkowe naklejki wodne ze sklepu Dobrarada.
Znajdziecie je TUTAJ w cenie 4,99 zł za 25 motylków w dwóch różnych kolorach..

Po wyschnięciu wody  pozostałej po aplikacji naklejek utrwaliłam mani topem i gotowe :)

Jak Wam się podoba?





Na koniec jeszcze foto motylków :)



41 komentarzy:

  1. Faktycznie na zdjęciu słabo widać holo ;) pazurki są super, ja uwielbiam gradienty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam.. Muszę robić częściej !!!

      Usuń
  2. Przecudne zdobienie, kolory gradientu są idealnie dobrane a te naklejki spowodowały, że całe mani miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłą opinię :*

      Usuń
  3. gdybyś nie napisała o topie, to bym żyła w przeświadczeniu, że tam nic takiego nie ma.
    Tak czy siak kolory w gradiencie są boskie i na bank je odgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśniutka baza, troszkę zniknął, fakt.. Ale na żywo był lekko widoczny..

      Usuń
  4. Szkoda, że tego holo topu nie widać... Swoją drogą z chęcią zobaczyłabym porównanie ze stara wersją ;-) Chyba, że tylko opakowanie jest ,,autorskie" a drobiny pozostały bez zmian.
    A samo zdobienie bardzo mi się podoba :-) Trochę takie gotyckie są te motylki :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam obie wersje, może się pokuszę o porównanie na ciemniejszym odcieniu by był ładnie widoczny :)
      Na pierwszy rzut oka na pewno widać różnicę o tyle, że w nowym nie opadają drobinki, podczas gdy w starym mamy na dole taką holo kulkę ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Fajnie, że pod motylki dałaś gradient bo ożywił całe zdobienie. A holo topu tak jak i poprzedniczki jakoś nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tak jaśniutkiej bazie nie był zbytnio widoczny, fakt..

      Usuń
  7. WoW całość wygląda super!!! I te kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ludzi którzy potrafią robić gradient. Mnie to nigdy nie wychodzi:D A tu mani bardzo ładny i połączenie kolorystyczne fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak znowu trudne, serio.. :)
      Świetny filmik ze wskazówkami odnośnie gradientu pokazała @narmail, czyli Piggie Luv. Zerknij tutaj: https://instagram.com/p/34NCgZnAYq/?taken-by=narmai

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Naklejeczki są naprawdę fajne.. I bardzo dobre jakościowo :)

      Usuń
  10. Cudowne połączenie kolorów *-* motylki to słodkie dopełnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten mani Ci się spodobał, dziękuję.

      Usuń
  11. Ale piękny gradient <333 no i świetnie wygląda z motylkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że fajne combo? :)
      Dziękuję.

      Usuń
  12. Super to wygląda, prawdziwe mistrzostwo ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny gradient ;) i motylki urocze, bardzo ładne mają detale ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda.. I jakość też jest bardzo dobra. Nie sprawiły mi żadnych problemów przy aplikacji :)

      Usuń
  14. Śliczne kolorki wybrałaś jako tło ;) no i motylki tez fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mani Ci się spodobało :)

      Usuń
  15. Zacytuje męża który zagląda mi przez ramię: "Wow fajne!" - nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)