poniedziałek, 8 września 2014

Sama słodycz...

Dziś będzie bardzo dziewczęco..
Różowa baza, różowe róże.. Normalnie róż wszędzie ;)
Ale i na takie mani czasem mnie nachodzi, cóż poradzę.. ;)

Baza to Golden Rose Color Expert #48.

Stempel pochodzi z płytki serii W z Aliexpress. Ta konkretna płytka nosi numerek: W202

Do stemplowania użyłam lakieru Sinful Clors Mercury Rising, który w buteleczce wydaje się być brązem, a przy stemplowania daje wiśniowo różowy efekt.. Bardzo go lubię..
Myślę, że fajnie pasuje do tego koloru bazowego..

 Wam jak się podoba?








21 komentarzy:

  1. Such a wonderful design))) Looks great!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę słodko wyglądają te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przepięknie te paznokcie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zdobienie ;) niby wszystko w różu, ale nie przesłodzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo słodki mani, jak nie twój :)! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejaaa!!! To jeden z piękniejszych wzorków na płytce! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten stempel! A zdobienie... no faktycznie strasznie różowe :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie dziewczęco :) skąd stempelki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliexpress.. Seria W. Recenzowałam je na blogu niedawno :)

      Usuń
  9. przepięknie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te same róże właśnie na paznokciach @_@
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne, idealne zdobienie! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne stempelki ^^ kolorystyka też bardzo mi się podoba, ale tego boskiego wzoru nic nie przebije <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne dziewczęce mani! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mam ochotę sobie podobne sprawić 😁:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękny wzór i całość :) super kolory delikatne i dziewczęce tak jak napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Your nails look great!
    by the way, I love the layout of your blog :)
    I'm looking forward to read your next article <3

    xx julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Julia. Ia m really happy you like it :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)