poniedziałek, 1 września 2014

Raj na ziemi..

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie raj to piękne czyste morze (tudzież ocean), złocisty piasek, palmy i mnóstwo słońca.. Marzę by kiedyś osiedlić się właśnie w takim miejscu.. :D

Taki właśnie raj postanowiłam sobie zatem zmalować na konkurs marki Cleme.. Wiem, że motyw oklepany, ale sama nigdy jeszcze go na paznokciach  nie miałam, więc postanowiłam wykorzystać okazję.. No i dobrze zrobiłam, bo moja praca znalazła się wśród zwycięskich :D



Bazą dla mojego mani został China Glaze Happy Go Lucky. Na to dorzuciłam gradient chinką i Golden Rose Fantastic #155. Po wyschnięciu tego combo całość pokryłam holo topem od Colour Alike.

Woda to niebieski lakier Miss Sporty #456, natomiast cała reszta to już farbki akrylowe.
Całość utrwalona utwardzaczem diamentowym od Colour Alike..

Jak Wam się podoba?







No i jeszcze step by step :)


42 komentarze:

  1. Pięknie, szkoda tylko, że wakacje już za nami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj.. Nic mi nie mów.. Jesień i zima mnie przerażają.. :(

      Usuń
  2. Ale genialnie! Jak dobrze, że ja mam jeszcze miesiąc wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, zawsze trzeba czegoś spróbować u siebie, nawet jeśli jest oklepane ;p I gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak.. A biorąc pod uwagę, że nigdy zdobienia z tym motywem nie robiłam, to nie żaluję..
      Dzięki.

      Usuń
  4. Ale ślicznie Ci to wyszło :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jedno z twoim najlepszych zdobień! Brawo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie no.. Do moich ulubionych na pewno bym go nie zaliczyła..

      Usuń
  6. Bardzo ładne, może i motyw oklepany, ale wykonanie jest ważne, a twoje jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam bardzo podobne i też na konkurs cleme ale ten drugi.. ale niestety nie załapałam się na wygraną.. A Twoje zdobienie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie udało..
      Ps. Dziękuję.

      Usuń
  8. uwielbiam zdobienia z takim motywem, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :) zastanawiałam się czyja ta praca :) ps. tak przy okazji się pochwalę, że też wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję :)

      Usuń
  10. efekt końcowy jest genialny!;) i no gratuluję!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, mam identyczne wyobrażenie raju :) piękna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  12. No no no, nie pogadasz ;> Musisz częściej malować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana.. Mogłabym malować codziennie, a Ciebie i tak nie dogonię, ale dziękuję :*

      Usuń
  13. pięknie to zmalowałaś gratulacje :) POczekaj aż ten raj do Ciebie dotrze w postaci 20 lakierów cleme :) ja je wszystkie mam teraz czekam co Ty o nich napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz z jaką niecierpliwością czekam ;)

      Usuń
  14. Piękne ;) szkoda , że lato się już kończy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów.. Sama myśl o jesieni i ziemie mnie przeraża.. Jestem piekielnie ciepłolubna..

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nic tylko się tam przenieść, nie? :)

      Usuń
  16. Wiesz co Ci powiem? Gdziekolwiek to jest ja tam chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. też bym się z przyjemnością tam przetransportowała..

      Usuń
  17. Ty zawsze wyczarujesz coś fantastycznego!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)