środa, 21 maja 2014

Mozaika z Bundle Monster

Witajcie moi drodzy :)
Czy Was też tak dziś senność męczy.. Ja ledwo trzymam się na nogach.. Nie wiem co jest grane.. Piję kawę za kawą i nic.. Nawet na trening dziś nie dotarłam.. Masakra..

No ale post na szybciutko przygotowałam, mam nadzieję, że mani Wam się spodoba..

Lakierów użyłam masę, ale to mało istotne (no dobra, znów nie mam notatek, ale podejrzewam, że coś z zapisem pliku było nie tak, bo mi sporo informacji wsiąkło).

Ważne, że użyłam stempla z płytki Bundle Monster BM208, a środki wypełniłam różnymi kolorami.. Początkowo planowałam holo, ale średnio było to widoczne, więc ostatecznie sięgnęłam też po kremy..

Całość prezentuje się tak.
Czekam na Wasze opinie..

Ps. Testowałam dziś nowe płytki i powiem Wam, że jestem ZACHWYCONA !!!
Mam nową płytkową miłość ;)






26 komentarzy:

  1. Świetna ta mozaika. Bardzo fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są :3 pracochłonne pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna mozaika :) Pewnie sporo pracy włożylaś w nia. Szczerze to przymierzam sie do takiego zdobienia. Piekne, zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, że trochę zabawy z tym było ;)

      Usuń
  4. Wyglądają jak witrażyki :) Świetne, musiały kosztować sporo pracy i precyzji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też Ci się chciało kolorować:] Dla takiego efektu pewnie warto :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za cierpliwośc::) mi jej ostatnio brak i chodzę podobnie śnięta... nic nie działa, a ja wyglądam jak zmięta kupa nieszczęścia. :)
    Wzór świetny, a do tego jak efektownie podrasowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci takich ładnych stempelków. Ja nie umiem tak :( i w ogóle stempel z bps w ogóle mi nie odbija ;/
    A dzień rzeczywiście jest taki jakiś ciężki. Ja wróciłam z zajęć i godzinka snu była konieczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, roboty z tym musiało być sporo, ale dla takiego efektu warto! Fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. w takiej mozaice można się zakochać na maxa :) cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie to wygląda :) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile malowania! Ale efekt jest bardzo pozytywny :-) A co tam testujesz? Zdradzisz? :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakież to nowe płytki? Zaczynam się bać o swój portfel ^^ fajne witrażyki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym mani ! Podziwiam twoją cierpliwość przy wypełnianiu :) Ale efekt niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  14. mistrzyni! że też chciało Ci się tak to wypełniać ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zdobienie wyczarowałaś z tej płytki :) Przepiękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdobienie! :) uwielbiam takie motywy witraży ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczna i jakże pozytywna moazika ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)